Friday, October 24, 2008

friends


kemarin berkumpul sama2 ong, winn,cip n easy di Rahmat.. makan2 sambil bercerita.. memang seronok sampaikan tak sedar masa berlalu.. mujur sempat lagi aku balik skul untuk penyampaian hadiah pertandingan badminton PSKPP..
bercerita pasal pengalaman easy di philipine memang menyeronokkan dan lucu di dengar.. pasal 'tiang' la , menari la, pasal life partner dan mcm2 yang melucukan.. bestnya dapat kawan yang boleh berkongsi kisah suka dan duka macam ni..kadang2 ada kawan yang hanya mencari time susah ja, tapi time senang, jumpa pun macam tidak nampak.. aku sudah jumpa manusia sebegitu tapi aku bersyukur kerana walaupun begitu, aku maseh ada lagi kawan2 yang setia menemani d kala susah dan senang,..
Best tol dapat kumpul dengan korang,.. winn, sip, ong n easy...entah bila lagi dapat sama begini.. aku pun mengira hari jer ni menunggu keputusan pindah.. kalo balik semenanjung, mungkin aku tidak akan jumpa lagi rakan2 kerja yang sebegini.,. huhuhuhuhu.. sedih pulak rasa.. selalu kalo sedih2 ongla tempat aku mengadu masalah... semoga diaorang takkan lupakan aku seperti mana aku tidak akan lupakan diaorang.. walau apapun yang mendatang, friendship forever..

3 comments:

  1. HUH? itu saja?? tulis banyak sikit bah.. tulis apa cerita ..apa yang kita umpat sama.. tarian goncang, tarian tiang besi, tarian goncang.. part time job.. banyak lagi mah... right??

    from khye79

    ReplyDelete
  2. ya lor... aku mau jadi penari tiang...supaya aku kaya...

    ReplyDelete
  3. oiii kamurang.. gila ka mau tulis yang betul2.. tulis skit2 je baa,,, hihihihihih,,yang penting kita ja tau apa yang kita borakkan tu ari... hehehehe..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!