Friday, October 10, 2008

NOVEL


Sekarang jam 855.. kejap lagi ada kelas 5Jujur. Tadi dalam kelas 4 Rasional aku jaga exam. boring gak menenguk budak menjawab kalo xder aktiviti sampingan.. hehehe.. apa lagi buat ulangkajila..hehehe, baca novel.. tajuk dia menanti kasih tulisan norzailina nordin.. sedap gak ceritanya.. sebelum ni aku banyak membaca novel aisya sofea.. xsangka ada gak penulis lain yang setandingdia... hehehe.. apa yang menarik pasal novel ni erk...maybe ceritanya pasal perjalanan hidup farhana yang pergi melancung di itali dan bertemu dengan Giovanni buat aku teruja betul nak melancung ke tempat orang.. best juga kalo dapat melancong d europe..hehehhe.. berangan jak.. KLCC pun blum pernah g.. kira sabah la tempat paling jauh aku penah melawat d malaysia.. tapi kira melancong ker kalo datang untuk bekerja..hehehe.. ntah apa2.. apapun, insyaallah kalo ada rezeki, kalo umur panjang aku mesti p melancong.. hehehe, tapi kena ada pasport dulu.. setakat dokumen perjalanan terhad je buat apa... hahahahahahaha.. yang penting aku mesti melancong ke KOREA.. nak main salji..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!