Monday, October 13, 2008

Semangat yang hilang..


pagi ni sepatutnya aku membuka mata dan rasakan semangat untuk terus berjuang.. tapi kenapa kurasakan semakin lama semakin hilang semangatku.. mana perginya jojoe yang dulu.. yang hepi dan sangat bersemangat,.. mungkin mengingati detik2 pemergianku, meninggalkan kawan2 ku d sini membuatkan aku rasa sedih.. seandainya aku perpindahanku dluluskan maka tinggallah 30 hari saja lagi untuk aku bersama2 ken hwa.. sudah 6 tahun 1 bulan aku di sini.. macam mimpi saja.. rasa macam baru semalam tanggal 26sept. 2002 aku menjejakkan kaki d sini..
macam2 kisah sedih, gembira, pahit getir aku lalui.. semuanya berlaku sekelip mata. dari seorang yang berumur 22 tahun sampaila sekrang 28tahun.. huhuhu, dah tua.. apapun, life must go on.. aku mesti teruskan langkah.. walau d manaku berada, aku xkan lupakan ken hwa..

1 comment:

  1. ...kamu baru 6 tahun.. saya sudah 7-8tahun di sini.. memang banyak kenangan manis bersama-sama dengan kau dan kawan-kawan.. borak-borak, mengadakan kem, bermalam di sekolah.. semoga kami dapat didoakan oleh Tuhan.. saya tidak akan lupakan kamu..

    from:khye79

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!