Friday, November 7, 2008

Annual dinner


semalam ( khamis/ 6 November) kelab guru ken hwa telah menganjurkan dinner akhir tahun di Perkasa Hotel jam 700malam.. memang seronok sangat dapat berkumpul beramai2 before holiday.. ada montaj untuk semua guru.. . harap2 diaorang tak marah dengan apa yang ditayangkan.. hanya untuk hiburan semua dan gurauan jak.. c ashraq la paling teruk kena.. kesian dia,, jangan marah ye dikk.. lama dah kak jo simpan gambar tu untuk dipamerkan.. cute sangat hehehehehe...
namun dalam keriuhan tu, ntahlah rasa t
ak sedap hati betull.aku tau aku tak betul2 enjoy.. fikiranku lebih kepada keputusan pindah yang akan diumumkan esok.. berkemungkinan besar aku akan meninggalkan semua kenangan indah ni.. bila tengok henry, easy, chung TK, mut, yengkeku dan azalina menyanyi dengan gembira d atas pentas aku jadi sebak sangat. di mana lagi dapt ku jumpa rakan sekerja yang sporting mcm diaorang.. dapatkah kujumpa lagi kegembiraan ni di sekolah baru.. betul2 aku tak dapat kawal rasa sedih..aku betul2 sayangkan semua kawan2 di sini.. tapi macam chung cakap, perpisahan akan tetap berlaku.. kena juga terima semua tu..
ya, betul.. tapi aku tak sekuat tu untuk berdepan dengan perpisahan ni.. airmata akan tetap jatuh walau sekuat manapun aku menahan rasa sedih di hati...apapun... terima kasih kawan2.. terima kasih chung untuk lagu kiss goodbye, terima kasih yang untuk sandarkan pada kenangan, terima kasih easy dan chan kerana berkongsi airmata kesedihan bersama..terima kasih semua...

1 comment:

  1. Yeng.. penat aku membaca blog ko ni yeng..
    mana gambar kita di makmal..
    aku mengantuk tapi tak dapat tidur..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!