Friday, November 7, 2008

keputusan pindah..

Semakan Status Permohonan Pertukaran Guru Terlatih Antara
Negeri bagi Sekolah Rendah dan Menengah


JORIAH BINTI SOBRI
Bagi Sesi JANUARI 2009



Tahniah

Permohonan pertukaran ke Kedah diluluskan.
Surat kelulusan rasmi akan dihantar melalui Jabatan Pelajaran Negeri
Sila pastikan anda telah menerima surat kelulusan pertukaran dari
Jabatan yang berkaitan sebelum melaporkan diri di sekolah baru.


Hakcipta Terpelihara ©2007 Bahagian Teknologi Maklumat dan Komunikasi dan Bahagian Pengurusan Sekolah Harian, Kementerian Pelajaran Malaysia

5 comments:

  1. pagi sudah dapat tau MingLu dapat transfer..lepas ni, dengar Kau, Lee, Ara..dapat juga...saya tak tau macam mana huraikan perasaan saya.. diam merupakan perasaan yang paling sesuai untuk diri pada masa itu.. apabila bayang tahun depan, kawanku sudah tinggalkan sini dan bertugas di tempat lain.. saya rasa saya akan tidak dapat biasa diri.. bayang-bayang kawanku pasti muncul di mindaku..Joe, betul juga Chung cakap:perpisahan tetap berlaku suatu hari nanti... tetapi persahabatan juga akan kekal..betul?

    ReplyDelete
  2. sedih oooo, sangat sedih... semua pun mau jalan.. sia paling tidak suka la tengok orang jalan, satu persatu meninggalkan dan membawa diri masing masing...sedih o, org yang selalu bersama kita, tetiba ja pergi....wa....

    ReplyDelete
  3. uikk.. jangan bagi saya menangis dulu.. saya sendiri pun sangaaatttt sedih.. menangis jak ni satu ari.. ada satu perasaaan yang bercampur dalam diri yang.. yang gembira tapi tidak dapat gembira, yang mahu ketawa tapi tidak dapat ketawa.. menangis saja saya pandai sekarang.. kalo kamurang rasa susah, saya yang menanggung beban berpisah.. saya tinggalkan kamurang tapi kamurang masih ramai kawan d sini tapi saya di sekolah baru tiada sesiapa.. saya pasti sangat2 merindui kamu semua.. saya memang berharap persahabatan ini akan kekal sampai kita tua.. huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. jipanggggggg.. uhuhuhuhhu, saya sediiihh.. kalo ko tidak suka tengok sia jalan, sia ngesotla kalo gitu.. biar saya membawa diri menjadi suster ngesot... hehehehehe (ada hati lagi mau bergurau, padahal mau nagis sudah.... uwaaaaa

    ReplyDelete
  5. :)itulah kehidupan... ada masa bertemu dan ada masa pula kita berpisah.. walau bagaimanapun saat terindah bersama teman2 adalah satu perkara manis yg tidak akan dpt dilupakan kerana disitulah terjalinnya ukhwahfillah.. welcome back my dear frenzz..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!