Tuesday, November 11, 2008

my diary..

ari ni sepagi aku d bilik guru, dari jam 7 mengurus SPM termasuklah urusan pelajar " lupa bawa i.c"... akupun hairan apa yang susah sangat nak bawa ic dengan slip exam. mujurlah awal2 aku dah sediakan surat akuan. lepas urusan semua selesai aku mulala mengemas apa yang patut.. sayu plak menengok meja dengan rak buku ku yang sudah kosong dan bersih.. tiada sudah si jojo d ken hwa tahun depan.ah, tabahla hati..
jam 1130 kuar makan dengan ong.. tapi sebelum tu pegi ambil gambar yang aku cuci dulu.. 2 frame gambar aku kasi sama si ong.. harap2 dia tak akan lupakan aku.. takda apa yang boleh diberi sebagai tanda ingatan, just memories in a frame..
lepas minum balik skul balik urus lagi barang2 pastu sempat membaca diary yang d tulis oleh rakan2 ken hwa.. sedih sangat mebaca tulisan tangan diaorang.. terima kasih kawan2.. i will always remember u guys.. even we far apart but u all will always be in my heart..

5 comments:

  1. bersih betul meja kau.. lima tahun sudah tak pernah meja kau begitu kosong.. i selalu meleter kau supaya kemaskan meja kau. kamu cakap kau sibuk, kau tiada masa, kau banyak kerja.. tak sangka saat kau kemas, saat itu kau nak meninggal SM KEN HWA.. lain kali i pindah, i akan diam-diam.. tinggalkan segala-gala tanpa pesanan.. i tak suka diri sendiri berasa sedih dan tidak sampai hati.. sesak diri saja.. jika kawan-kawan tangis, i rasa lagi sedih, i tak nak menangis di depan kawan ku..
    ...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. i'm not that strong as u are to hold my tear in front of my fren.. i'm not strong enough to control my sadness ... i tried but i cant.didnt mean to make others sad but that's my feeling.. i miss my fren even we are not yet far apart..

    ReplyDelete
  3. jo..sedih pula kan. U antara kawan yang agak sia rapat sejak i d ken hwa..walaupun kadang2 sia lawan cakap ko,sindir ko..tapi sia dapat rasakan betapa sunyinya tanpa ko...

    ReplyDelete
  4. sia pun sedih ooo charles.. mesti rindu dengar ko panggil saya.. asal nampak sia saja ko akan tegur.. "JOE'.. alamak, sedihnya rasa,, siapala yang mau tegur sia lagi nanti oooooo.. huhuhuh

    ReplyDelete
  5. ingat panggilan sia joe..."jojo alikajo"ntah mana idea sia pandai panggil ko gitu..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!