Saturday, November 1, 2008

Majlis Perpisahan Pengawas

Petang yang sama gak, budak2 pengawas aku buat majlis sayonara.. sedih gak rasa.. banyak kenangan pahit manis bersama.. kesian gak bila diaorg kena marah.. apapun itu untuk kebaikan dia gak.. semoga pengalaman hari ni menjadi pengajaran dan kenangan paling bereti bagi diaorang... walaupun next year may b aku takkan bersama diaorng lagi, aku akan tetap mengingati diaorang semua..
apapun, tahniah kepada mereka kerana berjaya mengharungi pahit manis sepanjang tahun ni.. percayalah yang walau marah macam mana sekalipun cikgu tetap sayang pada korang semua.. wish u guys all da best..

4 comments:

  1. kagum apa yang kau buat untuk sekolah..
    kau betul-betul buat sesuatu jika kau terima sesuatu kerja..

    tak dapat bayangkan tahun depan kau tiada sudah.. mesti tidak dapat sesuai diri!

    walaubagaimanapun, masih berdoa agar kau dapat balik ke sisi keluarga kau...

    always be friend...

    ReplyDelete
  2. alamak.. baru ja seminit tulis sudah dapat komen.. thank u ong.. sedih pulak bila mengingatkan masa2 kita bersama.. takut saya tidak pandai ketawa lagi bila di sekolah baru tanpa ko jugak.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. erwah...erwah....main mesra di sini....tak de Ong pun tak ape^@^hahahah.....saya tidak dapat "buli"dia lagi.hoho...
    saya pun......berat hati nak tinggalkan semua membe di SMKH, tapi apa boleh buat.Jo, semoga ko gembira di mana2 jua.....

    ReplyDelete
  4. ya lor..mesti saya nangis nanti time mau pindah.. huhuhuhuh,.. sia wish ko juga hepi alwaz...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!