Wednesday, November 26, 2008

wonderful Life





Tadi pagi semua barang2 aku sudah dibawa masuk lori.. tiada sudah barang2 ku d rumah ni.. sayu tul rasa hati.. tadi juga aku lunch buat kali terakhir dengan kokong d RAHMAT.. ya kan.. last sudah kami makan tengahari di situ.. huhuhuh.. esok kokong sudah turun KK.. jumaat baru jumpa sebelum aku balik semenanjung ahad nanti.. jadi esok kokong tiada.. apalah aku mau buat ni? Boring oo sangat boring.. untuk mengisi keboringan tu aku made this clip video for kokong.. kokong, ni clip video untuk ko.. ada adik kembar ko dalam ni.. hehehe.. i like him..

Ni cerita wonderful life..a story of life, family life,.. kesilapan dan keegoaan dalam hidup.. dan yang paling penting HERO dia aku suka.. senyuman yang manis macam kokong.. hehehehe.. macam ko ooo kokong,. Kan kokong kan kan kan? Hidup ni akan jadi wonderful tapi akan jadi sedih juga bila tiba masanya.. aku tak mau sedih2.. aku mau HAPPY and have a WONDERFUL LIFE..

2 comments:

  1. kau sudah sampai kampung kilang ubi .. kelmarin petang hantar kamu di KKIA, semasa kamu masuk, air mata saya mengalir tanpa kawalan, segala-gala kenangan muncul di minda saya, betul-betul rasa apa yang kita buat dulu-dulu mungkin tidak akan berlaku lagi, tahun depan tidak akan jumpa kamu di bilik guru..keadaan dulu akan berubah..tengok CD kau yang bagi, saya lagi sedih, birthday suan, jojoe dan Ong..dulu kau cakap kali terakhir merayakan hari jadi kita, saya tak rasa apa-apa.. tapi.. sekarang saya tahu apa perasaan kau masa itu.. jojoe.. kau mesti sayang diri..mesti jaga diri bagus-bagus..

    ReplyDelete
  2. saya rindu ko oo kokong.. ko pun mesti jaga diri baik2.. jangan lupakan saya ahh.. alwaz remember you..even so sad when think that there will be no u in my new environment but i believe that u always be there for me.. miss u..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!