Thursday, December 4, 2008

Hujan

hari ni hujan sangat lebat di sini,.. kelmarin sangat panas, hari ni agak sejuk..
apa aku buat ni ari, ntahlah,.. makan, tidur saja ni.. tapi tadi ada telefon sekolah baru..
surat belum sampai lagi.. ashraq ada mesej tadi bagitau dia dah ke skolah baru.. kat sekolah tu tak ada subjek RC.. so, may b dia terpaksa ajar BM.. mengeluh dia tadi,.. nak ajar P.seni, sekolah tu dah banyak guru seni.., sian ashraq.. aku plak tunggu masa jelah nak p lapor diri.. ntah apa subjek yang kena ajr tak tahula.. jangan bagi bahasa cina dah la.. hehehehe.. kalo bahasa cina aku pandai cakap "wo ai ni" jelah.. hehehehehe.. nyesal tak belajar bahasa cina masa d ken hwa.. belajar yang basic2 je.. tu pun kokong yang ajar.. tapi dia ajar aku perkataan untuk marah budak je.. hehehehe...

2 comments:

  1. wei...kuat umpat juga...kau yg nak belajar SAM PAT KONG.. SAM PAT PO..NI SIT SI...saya yang terpaksa untuk ajar kau...

    sini pun hujan lebat.. mungkin langit pun tak sampai hati pisahkan kau dengan kawan-kawan sini...

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. mana ada saya cakap itu.. ko yang paksa saya belajar.. hahahaha,.. tidak bah.. jangan ko marah ye kokong.. gurau jak..
    ya lor.. macam baru ja kita karaoke dan makan mcd di KK jumaat lepas kan kokong...?..tidak apa, kalo ko nampak pelagi mesti ingat saya ah.. miss u..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!