Friday, December 5, 2008

Lelaki...


Hari ni macam yang dirancang aku kuar g Sg. Petani.. but before that aku, aton and her sis pegi Penang, kami g Sunway Carnival Mall.. tujuannya satu jer,.. tonton citer Twilight.. hehehe.. giler tul aku.. tu ari dah tenguk sama2 kokong, winn and jip.. saja nak temankan aton tenguk movie tu.. masa tenguk tu tringat plak masa menonton 1st time tu ari.. argghh.. kenangan..
bila dah tenguk kali ke-2 ni, makin berkenanla plak kat vampire tu.. satu sikap dia yang aku suka bukan sebab dia tak minum darah manusia atau sebab dia cute ke aper tapi sikap dia yang serius, very protective dan caring.. rasanya kalo dalam dunia ni betul2 wujud vampire macam tu akupun tergoda hehehehehe.. sekarang ni susah dah nak cari lelaki yang berpewatakan macam tu.. may b bleh jumpa dalam novel atau movie ja.. kadang2 ada lelaki yang bukan protective tapi perempuan yang terpaksa protect dia dan paling teruk lelaki yang pentingkan diri sendiri.. benci tul aku.. apapun, setiap orang ada kelemahan sendiri kan> nobody is perfect<.. tapi sebenarnya aku dah pernah jumpa lelaki yang sangat protective dan caring.. tapi sayang, lelaki tu bukan untukku..
aku berdoa semoga suatu hari nanti aku akan bertemu lagi dengan lelaki sebegitu.. Aminn..
Berbalik kepada cerita asal,.. after tenguk movie baru kami bergerak ke SP.. Actually tujuan ke situ sebenarnya nak beli kek birthday untuk adikku yang cute, AZILA.. Hepi besday ke -15.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. AMINN...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!