Wednesday, December 3, 2008

kenangan terindah

3 Disember 2008

Sudah 3 hari di rumah baru ada kesempatan menulis.. tapi terpaksa post lewat juga sebab broadband aku lembab yang amat,, .. dapat buka dan baca saja blog tapi takdapat post.. benci tul.. nasib baik maseh bleh Yahoo Messanger, buka friendster dan email.. kalo tak sia2 ja beli.. may b kola ketil blum cukup kuat signal untuk celcom broadband..

Hmm.. hari ni masa aku menulis ni ari Rabu..Semalam aku dah call JPN Kedah. Dat tahu nama sekolah baru.. SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TUNKU PUTERA, BALING.. mak oii, jauh jugak nak drive tu.. mau makan 30-40 minit.. apapun, mungkin itu yang terbaik untukku.. Apapun di saat ni aku sangat merindui teman2ku di Sabah.. Ong, winn, jipang, kakak.. really miss u guys..


28 November 2008
Hari terakhir aku di Keningau.. sema
lam tidur umah winn.. pagi2 aku melihat SM Ken Hwa for the last time lepas tu terus bertolak ke KK.. rasa sayu sangat2 masa melintas di pintu pagar sekolah.. i’m gonna miss all the memories here..
Sampai d KK jam 9 aku jumpa Cyp dan kokong d MCD.. breakfast dulu sebelum aktiviti seterusnya.. Winn g JPJ urus road tax.. pas jalan2 d KK Plaza terus check in di Deleton Hotel.. PAstu kami menapak ke K-Box.. karaoke.. hehehe, rasa sangat enjoy.. baru kokong tau betapa “gila’nya kami berkaraoke.. jam 8 tenguk wayang di One Borneo,.. cerita “TWILIGT”.. harap2 dapat dengar kokong menjerit tapi kali ni tidak sebab bukannya cerita scary movie tapi romantic vampire movie.. best gak citer ni walaupun aku hampir2 tertidur, hehehehe..apapun hero dia memang cute ( walaupun muka pucat).. paling best laju tul dia lari, kalo jadi boypren aku bleh la suruh bawa naik gunung Kinabalu.. hehehehe..

29 November 2008

Kenangan manis lagi bila 1st time gi Pulau Manukam.. memang best dapat gi sana walaupun hanya pergi main OSOM..
(hahaha, hanya aku,ong, winn dan Jip yang tahu.. soriii jip)..permandangan memang cantik dan aku rasa sangat hepi dapat gi situ sebelum balik Kedah.. thanx kokong, winn and Jip..
Petang tu gi main bowling plak kat CP.. hehehe, satu lagi kenangan manis buatku.. berketawa saja kami sepanjang game.. maklumlah… bukan selalu dapat baling bola.. hehehehehehe.,. apapun, tiada pun hadiah saya ni.. huhuhuhu..
Malam pergi melepak jap kat tanjung Aru pastu gi karaoke lagi.. tapi malam ni aku rasa sangat sayu.. kalo bleh tidak mau tidur,,. Mau habiskan masa sama2 diaorang 4 the last time.. paling tak boleh lupa bila nyanyi lagu HATI INI TELAH DILUKAI dan MENGHITUNG HARI.. rasa sangat sedih..

30 November 2008
Akhirnya hari ini sampai juga.. dalam hati memang rasa gembira bila fikir dapat jumpa family dan kawan2 di sana tapi dalam masa yang sama rasa sangat sedih bila fikirkan aku takkan kembali bertugas lagi di sini.. Masa Kokong hantar ke airport pun aku dah tak dapat menahan airmata.. bila d KKIA lagila.. terharu sangat bila Shearley pun datang dan my sister’ SUAN yang sedang pregnat 5 bulan pun datang bersama2 hubby, anthony dan anak2
Christa dan Christy untuk menghantar aku.. rasa sangat terharu.. KAKAK, thanks 4 everything.. you also Lim, thanx..
Detik yang paling menyedihkan bila melangkah masuk ke dewan perlepasan.. berkali2 aku memandang ke belakang.. airmata memang tak boleh kawal.. rasanya seperti berpisah dengan kawan lebih perit dari putus cinta.. tak dapatku bayangkan tahun depan tidak dapat sama2 lagi di sekolah.. ong, kakak, winn dan Jipang.. i’m gonna miss u guys so much.. dunt forget me.. kokong, jangan lupa janji ko ah.. friendships forever and always keep in touch,.

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!