Thursday, December 4, 2008

korea and jodoh


arghhh.. tensionn tul.. penat2 ja aku tulis blog berjela2 tapi last2 blum sempat post tiba2 ja ilang.. huhuhu.. apa yang aku tulis dahla menarik.. bab jodoh dan korea..tulis sekali lagi.. kalo ilang ja, aku bakar laptop ni.. hehehehehe
tadi pagi keluar pekan pastu terjumpa dengan bapa sahabatku, aton. dia bagitau yang aton akan bertolak ke korea malam ni.. Apa? aton pi korea tanpa aku.. ni yang hangin satu badan ni.. aton ni kawan baik aku sejak kecik.. sejak bertocang dua masa darjah satu.. hehehehe,. aku call la dia konon2 nak marah dan dalam pada masa yang sama nak minta pesan poskad korea la, heheheheh.. tapi rupa2nya aku salah dengar bukan dia yang pergi tapi dia punya mummy.. hehehe, sori tun.. lemah gak pendengaran aku sekarang.. hehehehe... takper len kali kita gi korea sesama k? dengar2 sekarang musim sejuk.. mesti ala2 winter sonata gitu kan?.. hehehe, teringin tul nak main salji ni.. kalo kokong leh gi cina, aku plak gi korea cari boyfren bermata sepet.. untung2 dapat macam kim jae won ke.. takpun macam kokong pun ok la.. hehehehe
aku ni minat tul dengan chinese look ni.. may b sebab tulah masa kecik2 dulu minat tul tenguk citer cina.. paling takleh lupa citer 'breaking point',.. sekarang ni plak minat tul citer korea..pastu berjodoh tul ... masa 1st posting dapat skolah cina.. kawan baik pun cina jugak, kokong ngan kakak.. jipang ngan winn kategori lain.. sorang jepun,. sorang bumiputera.. hehehehe
naperla aku nak gi korea sangat ni? bukan nak cari jodohla,.bagi aku kalo ada jodoh adala.. kalo takda takdala.. lagipun susah tul aku nak caya lelaki ni,.. ada ke lelaki yang nak sayangkan aku ni.?. mana ada..huhuhuhu..
kalo bab2 jodoh ni aku malas tul nak fikir.. kan setiap wanita dijadikan dari tulang rusuk lelaki.. jadi kalo wujud aku wanita ni, maksudnya adalah tu jodoh aku.. di mana dia? Tuhan ja yang tahu..tapi kalo aku jumpa dia aku tampar dia dulu sebab buat aku tunggu lama tul,.. dah nak masuk 29 tahun aku tunggu tapi baru sampai.. hehehehehe.. tapi kalo tak datang2 juga tu jodoh pun apa bleh buat... lagipun ada orang tu janji kalo umur aku dah 35 tahun tapi tak kawin2 dia akan kawin dengan aku.. hehehehehe, tak cayalah...
tapi kalo tak ada jodoh pun apa bleh buat.. semuanya Tuhan yang tentukan.. ada orangpun bercinta bagai nak rak tapi last2 kalo tuhan dah tentukan tak ada jodoh tak adalah juga.. tapi ada juga orang yang jauh, tak pernah bercinta pun tapi tuhan dah tentukan berjodoh last2 bertemu dan berkawin juga.. betul tak?

2 comments:

  1. ada diut, ada masa, ada kawan..kau boleh pergi mana-mana kau suka.. tapi jangan lupa ambil gambar.. masa kita berjumpa, kita boleh kongsi gambar...

    ReplyDelete
  2. of course.. sayakan kuat bergambar.. hahahahaha.. memang kita akan kongsi gambar sebab kita akan berjumpa lagi.. check frenster ko, banyak komen sia pada foto ko.. hehehehe.. miss u kokong..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!