Wednesday, December 3, 2008

RINDU

petang yang panas di sini.. sangat panas.. aku tak tahu nak buat apa.. rasa sangat bosan..kerinduan bersarang di hati.,kenapa hati ku rasa macam dihiris2.. bila teringatkan kawan2 di sabah rasa bagai nak nangis.. tadi sempat gak ber YM dengan jipang..
aku terfikir sekarang, sampai ke tuakah aku begini.. di rumah.. tiada lagi adventure naik kapal terbang, tiada lagi rakan sekerja, kawan yang ramai dan baik padaku.. kokong.. aku sedih.. sangat sedihh..bukan bermaksud aku tidak gembira dekat dengan keluarga tapi entahla... aku rasa kehilangan yang amat besar.. kegembiraan yang tidak akan berulang lagi.. keseronokan bekerja yang tidak akan kembali lagi..
Semoga Allah memberi kekuatan kepadaku untuk mengharungi semua ni.. semua yang berlaku pasti ada hikmahnya.. kokong, saya rindu koo...

2 comments:

  1. hidup dengan bererti..
    jangan sedih lagi..
    let us go.. biarkan kita mengejar masa depan masing-masing, berdoa semua kawan kita mempunyai FUTURE yang berbahagia..
    semoga jojoe, semua kawan pun sama.. hidup gembira dan bahagia...
    MISS U...

    ReplyDelete
  2. i will try as long as u still be my bestfren forever.. even u have become a somebody husband, a daddy, a grandfather to someone it will be a happiness for me if u still be my bestfren and never forget me..
    ya, hidup mesti bererti, sayapun mendoakan kebahagiaan ko.. miss u 2,.

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!