Thursday, January 8, 2009

Adik-adikku


malam ni online lama skit.. lagipun esok tak sekolah..harap2 dapat YM dengan safurah, rem atau rosnah.. tapi macam kelibat diaorang tak kelihatan malam ni.. mana kamurang oo adik2ku... rasa sangat rindu..


malam tu ada call diaorang jap.. rasa tak kering gusi mengusik rem.. hehehehehe.. selalu kalo kat sana mesti bising giler rumah.. kalo dinding rumah tu tak kukuh mesti dah lama runtuh mendengar gelak ketawa kami... harap2 cikgu marzuki ampunkan dosa2 jirannya ni.. memang sangat happy sama2 diaorang.. ada ja benda nak buat lawak dan gelak..bila la semua tu akan kembali terulang kan?..apapun, kalo korang ada terbaca entry ni, ketahuilah yang kak joe sayang dan sangat rindukan korang.. ROSNAH, SALWA dan SAFURA...


jangan lupakan kak joe yer.. kenangan di kundasang, TVRC, KK.. semuanya masih kukuh dalam ingatan kak jo.. teman2kan si min juga dengan abang jeff jugak ye.. hehehehehe..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!