Sunday, January 18, 2009

kasihan..




semalam dapat call dari adik2ku di keningau.. khabarnya tuan rumah nak masuk rumah balik.. jadi terpaksala diaorang cari rumah baru..alalala, kesiannya aku dengar kisah diaorang kat sana.. apapun, aku harap diaorang dapt cari rumah sewa baru.. lepas ni rumah no 43, taman luagan keningau akan tinggal kenangan jelah untuk kami.. sebenarnya hampir 6 tahun jugak aku sewa rumah tu.. tak sangka plak, tahun selepas aku pindah, tuan rumah nak renovate plak umah tu.. dah la rumah tu sangat secure.. sebab tu dulu aku berani stay sorang2 hampir 2tahun tak da housemate.. kesian adik2 ku.. sabar jelah yek..

ari sabtu baru2 ni SMKTP ada merentas desa..apa nak diceritakan yek?.. ntahlah.. rasa lain sangat dari masa bersama2 ken hwa dulu.. tempat jatuh lagi dikenang.. inikan pula sekolah pertama posting.. segala2nya terasa ada kelainan.. kat sini aku tak enjoy sangat.. ingat lagi last year sama2 jaga checkpoint dengan kokong dan winn.. happy sangat masa tu.. huhuhuh.. dengar2 diaorang dahpun sukantara dan next week plak ada sukan.. aku kat sini, blumpun lagi sukantara.. dengar2 juga next week dapat jadual waktu.. ntahlah.. lama2 naik boring gak aku kalo tak da kerja..

6 comments:

  1. wah.. betul betul merentas di dalam desa... kalu kenhwa, berlari atas jalan raya...hhahah

    ReplyDelete
  2. oii jipang.. ko tau sini betol2 merentas desa tau.. ada gunung ada sawah padi.. memang cantik view tau.hehehehehe

    ReplyDelete
  3. itulah... cantiknya pemandangan di sana..kalu sia budak sia terus merentas masuk hutan dau gunung ganang yang tinggi sampai ku diculik oleh puteri kayangan dan jadi putera raja kayangan.. hahahha

    cuba ko jaga di checkpoint atas gunung tu, mana atau ada putera kayangan...hehhheheh

    boring oooo...

    ReplyDelete
  4. boring oo.. sangat boring.. kalo ko mau tau sekolah aku ni berdepan dengan Gunung Baling.. hahahaha.. akupun harap ada putera kayang culik aku naik atas situ.. kikikikikikikikik..kalo2 aku terjumpa dayang istana kayangan yang cun nanti aku rekemen kasi ko ya jip.. hhihihihihihihihih

    ReplyDelete
  5. aku masok2 blog kau aku nampak org ramai2 pakai baju putih!!.. aku tak baca tittle pon.. dalam hati aku ehhh kakak g HAJI ker??!!!

    erkkk kekekek :p

    ReplyDelete
  6. kuikuikui.. haji pemenda.. tu budak2 pakai baju PJ la.. tengah stanby nak lari merentas desa bukan lari nak kejar flight naik haji.. hahahahahahaha...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!