Friday, January 2, 2009

Kawan Lama...


i think it's not too late for me to wish HAPPY NEW YEAR 2009 to all my buddies.. masa berlalu dengan begitu pantas.. pejam celik,.. pejam celik dah nak masuk 29 tahun rupanya aku bernafas dalam dunia ni.. alhamdulillah.. rasa macam baru jer d alam persekolahan.. sebut pasal alam persekolahan baru2 ni ada terjumpa kawan lama masa belajar di sekolah dulu.. dari Form1 sampaila Form 5 kami sama2 satu kelas.. dahla sama2 pengawas..aku terserempak dengan dia masa d Pasar malam.. masalahnya dia tak kenal atau dalam erti kata lain tak cam aku.. hehehehe,..aku plak confuse,.. sekali pandang macam mael.. dua kali pandang macam orang lain.. takut gak nak tegur.. last2 aku diam,dalam kereta baru aku berani call, rupanya betullah dia ISMAIL mohammad.. hehehehehe.. cepat tul peredaran masa.. sampai kawan pun dah tak cam kawan.. hehehehe.. korek punya korek album gambar terjumpala gambar2 dulu kala kami.. memang berbeza dari sekarang..patutlah dia tak cam aku,.. akupun tak cam dia... hehehehee.. dah tua la ni..
* Mael, masa Tingkatan 3


hehehehe,. cute kan mael masa ni.. muka budak2 lagi.. lucu gak rasa. aku plak dulu pakai cermin mata besar.. tudung bulat.,,, hahahaha.. benci tul aku tenguk gambar2 lama ni..

* ini aku masa form 5 masa pameran LIMA 97 di Langkawi

hahahaha,..apapun mael sekarang dah jadi bapa orang.. Tahniah.. harap2 nanti dapat jumpa isteri dan anak2 dia pula.. Jadi mael,.. kalo jumpa aku len kali jangan lupa tegur ah.. hehehehehehe..... Inilah aku sekarang.. maseh bertudung.. kadangkala pakai gak cermin mata besar.. dan maseh macam dulu.. besar gak.. dah tak larat diet dah.. macam tu jer... yang penting hidup mesti happy walaupun kadang2 tu tak berapa nak happy..,., hehehehehe,,



No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!