Monday, January 5, 2009

memori tercipta

hari ni 2nd day aku d sekolah baru.. rasa sangat rindukan kawan2 d ken hwa.. bukan bermaksud aku tak ada new friend kat sini.. ada.. ramai sangat.. tapi ntahlah,.. maseh rasa sunyi.. may b sebab jadual waktu pun blum dapat,.. hari ni sehari aku dalam bilik guru mengadap laptop ja.. mujur ada wireless.. kalo tak mau aku gigit jari tak tahu nak buat apa..
sekarang dah jam 8 malam.. esok may b dapat jadual waktu.. sebenarnya aku ada video nak upload tapi biasala kalo guna broadband yang lembab ni.. mau berjanggut tunggu pun lum tentu dapat upload.. so may b aku akan upload esok d sekolah.. itupun kalo maseh free la..
rindunya pada kokong... mana ko ooo?.. jipang!.. how's you 1st day as master student? jangan lupa cari sumandak yang cantik di sana... yengkeyku,... takziah d atas pemergian datukmu.. kuharap kau bersabar ok.. aku tahu ko kuat..
apapun.. video ni kutujukan untuk kamurang bertiga termasuk ashraq.. dengar2 dia sedang berbahagia d shah alam.. dapat mengajar PJK dengan P.seni.. wahh..., bestla dia tu.. ari tu dia ada call.. seronok tul dia dapat subjek favorite.. aku ni ntahla.. masih lagi tertanya2.. dengar2 dapt subjek sains.. tapi tak tahulah... jangan diberi subjek Bahasa Tamil dah.. surrender awal2.. hehehehe.. Sattam poraley...

6 comments:

  1. bestnya lagu dan video itu, rindu saat kita sama-sama.. kejap saja masa lepas, sudah dekat dua bulan tak nampak kawan-kawan..kau, henry ,ara..kejap muncul, kejap lenyap di sekolah.. tinggal sikit kawan lama di sisiku..
    doa saja semua sihat dan selamat bertugas di tempat baru..

    ReplyDelete
  2. ya lor.. apapun, kalo saya rindu kamurang semua saya akan tenguk video dan gambar2 saja.. sebab tu saya suka ambil gambar,.. sekurang kurangnya saya balik bersama kenangan dan memori bersama.. tidak apa... saya maseh dapt call dan dengar suara ko kalo rasa sunyi.. hehehe.. nanti kita akan berjumpa lagi..

    ReplyDelete
  3. memori tu apa? kenangan tu apa? bolehka memori dicipta? atu tercipta... hahahah

    ReplyDelete
  4. memori itu adalah memo yang disimpan di dalam almari.. hehehehehe

    ReplyDelete
  5. tengok berpuluh-puluh kali..
    memori semua ini tersimpan dalam hati..

    ReplyDelete
  6. ya.. setiap saat rindukan kawan2 dan suasana d sana.. kadang2 rasa mau pulang ken hwa.. ko ada d sana, kakak, winn, cyp...lain betul rasa d sini.. huhuhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!