Friday, January 23, 2009

miss my nephew!


masuk ari ni dah seminggu lebih tak jumpa anak adik aku ni.. rindu tul rasa.. selalu kalo dia ada kat umah mesti rasa sangat happening dengan telatah dia.. kadang2 tu balik keje penat pun terasa hilang bila dapat peluk dan dukung dia..sekarang aku tahu kenapa member2 aku yang dah ada anak suka tul blog pasal baby diaorang.. sebab rasa sangat happy dan puas dapat berceloteh pasal anak sendiri.. aku?.. hehehe.. berceloteh pasal anak saudara jelah.. takpun anak mata..eh tak..anak tekak.. takpun anak tudung.. hehehehe
alamak, bestnya ada baby.. ari selasa ari tu ada g lawat dia kejap.. dah pandai bersalam,pok amai2 dah.. comel.. mulut pun bising macam mak ngah jugak.. kuat makan macam mak ngah juga... hehehehehe... cute pun cam mak ngah.. hahahaha.. rindunya.. ahad ni baru dia balik.. tengukla.. bila mami dia dah lahirkan 2nd child aku culik dia.. hehehehehe... miss u ara..

ala..tiutnya dia...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!