Friday, January 30, 2009

My tag!

sekarang aku kat umah eda.. sedang testing broadband kat sini..bleh tahan gak laju dia.. takderla berjanggut sangat nak tunggu.. hihihihihi... ada dapat tag dari mek ton.. nanti balik umah baru aku jawab soalan2 ni k?... dan sesapa yang kena tag balik tu jangan lupa jawab k? hihihihihi

1. Kalau kau tinggal seorang diri di dunia ini. Apa kau akan buat?

aku akan bertanya pada Tuhan ".. Why.. why me?..i'm alone..."

2. Apa kau akan lakukan jika kau hanya tinggal 24 jam sahaja untuk hidup dan kau boleh lakukan apa saja di seluruh dunia?

aku akan pastikan semua orang yang sayang bahagia,. dan kalo ada orang yang aku suka aku akan bagitau dia... 사랑해~

3. Berikan 5 nama untuk kau bawa ke mana sahaja.

i. my family

ii. kokong

iii. winn

iv. jipang

v. all my beloved frens

4. 3 sebab anda berblog?
i. sebab aku ada tempat bercerita
ii. senang nak stay in touch dengan kengkawan
iii. sebab orang lain blog,...so aku pun nak blog.. hihihihih

5. 2 cara untuk mengubah dunia?

i. ubah diri sendiri
ii. ubah pemikiran supaya lebih realistic

6. Siapakah sahabat pertama kamu?

i. my mom

7. Apakah mimpi kau yg paling teruk?
i. mimpi jumpa hantu dan kehilangan orang yang tersayang..

8. Kau bagaimana orangnya?
simple, suka terus terang dan suka ketawa

9. Terangkan kau punya cara?
caraku dan caramu berbeza..

10. Kau seorang pembuli?
aku selalu buli adik aku,.. hihihihi

11. Apa yang membuatkan kau panas?
i. cuaca yang panas dan sikap manusia yang ntah apa2..

12. Sila tag orang untuk membuat tag ini
i. eyna (hihihi..adik)
ii. charles
iii. winn dan jipang

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!