Saturday, January 10, 2009

My wish..





hari ni genap umurku 29tahun.. hooreey?.. dah tua.. huhuhuhuh.. kalo tahun2 lepas aku celebrate d Keningau bersama2 kawan2.. nampaknya this year aku keseorangan je kat umah... no celebration.. teringat lagi last year.. 3 kali make a wish, 3 kali tiup lilin.. rasa sangat terharu masa tu... sekali bersama kakak dan kokong, esoknya sama2 jipang, yengkey and the geng.. then the next day with my dear students (t.c,indut,ogos,chong dan cella).. apa boleh buat, masa berlalu dan yang tinggal hanyalah kenangan manis untuk seumur hidup.

My wish?.. apa wish aku erk?.. banyak.. biarlah aku seorang yang tahu.. hidup ni macam jigsaw puzzle.. perlu dilengkapkan..dan hidupku belum lagi complete.. banyak lagi perkara yang belum lengkap dalam hidupku.. tahun depan dah nak melangkah ke alam 30.. tak tahulah.,..kenapa macam tidak excited jer ni?..
tadi pagi terharu tul bila dapat mesej dari kawan2 dan juga panggilan dari rosnah, pura dan rem.. angkat2 jer terus diaorang nyanyi lagu happy besday.. thanks adik2ku.. semalam pun kokong ada call wish.. jipang ada wish di facebook, c winn email kelmarin... awal tul diaorang wish.. hehehehe..apapun, tq atas ingatan kamurang...i really appreciated it..

sangat rindukan semua di sana...apapun.. happy besday ke-29 to me.. semoga dipanjangkan umur dan dmurahkan rezeki.. aminnn...

4 comments:

  1. JOJOE..masih ingat lagi masa saya birthday, sebenarnya kamu semua orang sudah balik, lepas buka sekolah baru merayakan birthday.. pada masa itu, saya memang tidak minta ataupun rasa tidak perlu.. tapi bayang tahun depan mungkin kau pindah.. masa itu rupakan tahun terakhir kita celebrate ONG's birthday.. kelmarin nampak HENRY, saya peluk dia.. tak tau bila dapat jumpa dia lagi, adakah itu merupakan pelukan terakhir untuk dia dan aku.. bila teringat semua ini.. haiz... segala itu akan berubah.. kawan kita jumpa hari ini, suatu hari kita akan berpisah, setelah berpisah, dapat jumpa atau tak jumpa lagi, itu kita tak tahu.. rindu kawan-kawanku, doa agar mereka dapat hidup dengan bahagia.. HAPPY BIRTHDAY.. JOJOE

    ReplyDelete
  2. yalor..itula ko.. masih ingat kah saya ada cakap masa celebrate besday kita " may b ini kali terakhir kita sambut hari jadi bersama".. kan betul.. this year tiada celebration sudah sama2 ko dan kakak.. kakak pun tidak wish ni tahun.. mayb dia lupa sudah.. hahaha.. tidak apalah.. skurang2nya ko maseh ingat... saya sangat rindukan kawan2 di sana.. bestnya kalo dapat jaga check point sama2 ko lagi masa merentas desa kan?.. huhuhuh..rupanya apa yang berlaku tahun lepas adalah merupakan KALI TERAKHIR... huhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. nama mcm mat rock!!

    Selamat Hari lahir kakak ku (yg secara tak sengaja aku pernah sepak kusi ko!!) hahaha..
    semoga panjang umur.. murah rezeki.. ramai anak murid yang hencem.. dpt husband yang baik hati

    dan bahagian dunia akhirat!! aminn :)

    ReplyDelete
  4. hahaha.. tq adikku.. maseh kah ko ingat masa d matriks dulu.. masa dalam kelas aku bagitau yang ni ari aku dah tua.. terus ko marah2 cakap aku perli ko.. padahal memang pun besday aku tu ari.. hihihihih.. last2 baru kita tau yang besday kita jatuh pada hari yang sama.. hahahaha.... terus jadi jejak kasih kakak dan adik kan?... hihihihhihih.. hepi besday to u 2!

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!