Friday, January 2, 2009

New Year.. New Chapter!

wahh.. cepatnya masa berlalu... tup2 dah tahun baru.. 2009.. Cerita baru bermula.. new life.. new school and new chapter for me.. selama 365 hari yang akan datang aku akan melalui pelbagai kisah.. suka dan of course duka.. pahit manis ini akan aku harungi dalam usia 29tahun.. next year lagila mendebarkan sebab dah masuk angka baru.. 30tahun.. huhuhuhuh... apapun, andai umur panjang,.. masa itu akan ku lalui juga


pembuka tirai tahun ni pastinya berita menarik pasal 2 orang sahabatku,, Eda dan Sudiarti yang berjaya menjejakkan kaki ke dalam bidang perguruan.. wah,., satu bidang la kita sekarang.. eda akan akan ke Institut bahasa KL.. Su plak akan ke Institut Perguruan Perlis,.. Tahniah for both of u.. Semoga berjaya dan menjadi seorang pendidik yang berjasa.. hari tu ada jugak jumpa eda masa on da way balik dari sekolah baru..



Sekolah baru.. hm... apa nak diceritakan ya? macam kokong cakap,. i'm not yet adapted with the new environment.. so i dunt know what to comment about.. apapun, aku nekad harungi ja apa dugaan yang mendatang.. mahu atau tidak aku kena harungi jugak.. hari tu masa agihan tugas aku blum diberi jadual waktu.. tugas2 dah tahu dah macam Penolong S/U SPM.. alamak, ni yang lemah ni.. balik keja lama balik.. masa kat ken hwa dulu 4tahun urus SPM.. kat sini kena jadi pelapis lagi sebab S/U SPM sekarang mayb akan berpindah.hmm.. ntahla.. what will happen will happen right?

semoga tahun 2009 ni memberi seribu makna dan kebahagiaan kepada kita semua.. Aminn..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!