Thursday, January 29, 2009

Panas hati


aku panas! aku marah betul.. minggu ni memang minggu bad mood aku.. tak tahula.. selalu jarang gak aku nak tarik muka atau melenting mcm ni.. kalo sudah buat salah aku tegurla.. pastu aku plak yang kena marah balik.. kadang2 kita boleh rasa sendiri yang orang tu dah berubah atau tak macam dulu.. dah memang sikap aku suka terus terang..kalo aku cakap aku tak suka, tak sukalah.. ini aku yang kena balik..dahla tu, bukan nak pujuk cakap baik2.. hantam lagi adala.. suruh aku terus terang.. padahal aku dah bagitau dah yang memang gayanya tu aku buat aku terasa hati.. sekarang ni aku dah malas nak peduli.. biarla,.. kalo dah 8tahun kenal pun masih2 tak paham2 biarla.. yelah,.. sekarang dah senang.. dah banyak kawan.. kalo dulu mungkinlah aku yang dicari.. aku pun tak paham.. kenapa manusia mudah berubah.. kenapa tidak boleh seperti dulu.. susah sangatkah? biarlah.. aku dah malas nak pikir.. buat susah hati jer.. kadang2 nak keraskan hati ni.. biarlah apapun orang nak cakap.. aku akan pekakkan telinga ja.. layan lagu korea lagi best..
dahla plan nak g perak tak kesampaian.. ingat dapatla jumpa anak2 buah tapi tak dapat.. apa boleh buat.. manusia hanya merancang dan Tuhan yang menentukan,..

8 comments:

  1. joriah,jgn la marah.sbr tu kan saruh drpd iman.tp,hg kena igt selisih fhm tu la yg akan buat kt lebih rapat lg nanti.klu x,xder lah lama tempoh persahabatan hg kn?stay cool my friend!

    ReplyDelete
  2. ko marah kat saper ni? sbr2x ... pelik gak ek, marah pd sape ni?

    ReplyDelete
  3. sue.. memang sabar dan cool dah ni.. kalo tak mesti aku dah meletup..hihihhihihih,..mcm mana dunia baru cikgu?

    ReplyDelete
  4. aton.. kami marah kat satu orang ni.. ntah apa2la,, nanti kami cerita k bila jumpa petang ni.. c. u

    ReplyDelete
  5. sapa buat ko marah nihhhhhh??
    haa meh meh siniii aku sinsing lengan dah nih!!

    ReplyDelete
  6. hhihihi..adala manusia tu adik.. geram tul..tolong belasah dia ah..hihihihih

    ReplyDelete
  7. bengong @ tak faham..hehhe

    word di bawah
    phict

    ReplyDelete
  8. ko tak paham ker jip.. sebenarnya aku pun tak berapa paham.. nak cerita betul2 supaya paham tak boleh over2.. hihihihihi.. jadi kalo tak paham ko buat2 paham jelah ok?

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!