Saturday, January 24, 2009

pertemuan dan perpisahan



i'm home.. tadi jam 830 aku keluar rumah menuju ke airport.. nak dijadikan ceritakan aku terlepas pandang simpang ke arah jambatan..apa lagi terlepas la aku ke tol butterworth.. mujur tu hari pernah terlepas ke situ dengan aton..so tahula kat mana nak u-turn.. jam 930 aku sampai bayan lepas.. kebetulan flight kokong pun baru landing.. so sempatla aku sambut dia.. (tapi sebenarnya dia yang sambut aku..ada ker patot aku yang sebesar2 pintu tunggu dia tak nampak.. hahahaha...terus dia keluar cari aku kat luar padahal aku maseh menunggu kat dalam)....
Rasanya banyak benda yang kami borakkan,.. start dari airport sampailah ke Sungai Petani.. kejap betul masa berlalu.. sampai kat sungai petani makan kat secret recipe (kokong belanja..hehhehehe),.. borak2..baca surat wasiat kakak pastu hantar kokong ke Parkson Taman Sejati sebab dia akan balik kangar dengan abang dan family dia.. jam 130 kami berpisah semula.. rasa sangat sedih...3jam rasa macam terlalu cepat.. sedih tul bila tengok dia pergi.. ntah bilala dapat jumpa dia lagi..apapun aku rasa sangat terharu dan gembira sangat walaupun pertemuan tu singkat ja.. dah lama rasa tak ketawa dan bergurau macam hari ni... Tq kokong.. harap dapat jumpa ko lagi..
thanks juga untuk kawan2 yang lain (kakak,jipang,winn,pura,rosnah dan rem) yang menjadikan kokong mcm santa claus.. hehehe.. dapat gift dari diaorang.. rasa sangat terharu.. terima kasih sangat2.. kamurang ingat dan rindu sayapun sudah cukup..sayang kamu semua..사랑해~
kokong.. di depan PARKSON RIA, Sg Petani

kain dari rosnah,pura dan rem, CD ICT dari REM, pen drive min dan angpow dari kakak.. hihihihi

(new pal -- MOOOOO--.. from kokong,kakak,winn dan jipang.. hihihih..( mujur tahun ni tahun lembu..사랑해~ )

11 comments:

  1. pinjammmmmmmm moooo ko tu... ha ha ha ha! cute... happpy ajer kawan kiter ni! he he ...

    ReplyDelete
  2. hihihih..mestila hepi dapat jumpa kokong... tapi dugaan tul masa nak jumpa,,hehehe..apapun jangan lupa datang umah esok ahh..사랑해~

    ReplyDelete
  3. pren....comey la nko skang...sejak2 dah dpt PR kg kilang ubi..jokong la nak panggey nko... **lie***

    ReplyDelete
  4. uikk lie..hihihihih..mana ada comel,. tu gambar sbelum balik sini.. sekarang dah makin bulat dan gelap.. back to basic.. hiihihihihihih.. nak panggil jokong?.. hehehehehe,.. jangan jerangkong atau kingkong dah ler..hihihihihih

    ReplyDelete
  5. nko dah jadi makcik lagi...zana br delivered..pastu along lak...byk dah anak sedare nko

    ReplyDelete
  6. ya lor.. banyak tul anak sedara aku ni.. anak ko 2, zana 2, along pun dah nak 2.. aku ni sorang pun xder... hehehehehe..anak tekak,anak patung banyak ler.. hihihihihihi

    ReplyDelete
  7. ya lor.. banyak tul anak sedara aku ni.. anak ko 2, zana 2, along pun dah nak 2.. aku ni sorang pun xder... hehehehehe..anak tekak,anak patung banyak ler.. hihihihihihi

    ReplyDelete
  8. lembu jantan ke betina?
    pink kaler...heheheh

    ReplyDelete
  9. hehehehe..jip.. sia pun tidak tau oo jantan ker betina.. tiada pun lo***** mahupun no***** nya.. hihihhi.. mayb c winn tau tu betina ka jantan... hahahaha.. macam nujum pak belalang la plak..hihihihihi

    ReplyDelete
  10. haha.. singkat betul singkat, tapi macam tak berhenti-henti mengumpat.. haha.. sikap kita tak dapat berubah.. tapi siok juga mengumpat orang..
    terima kasih kau juga, sanggup datang ambil saya.. bila i ambil beg saya.. i keluar cari-cari kau, tengok siapa yang pakai tudung.. nak cam warna tudung yang kau pakai.. tapi tak jumpa, SUAN terkejut, dia ingat kau tak pakai tudung.. i belum habis cerita mah.. akhirnya baru jumpa kau..
    kau hitam sikit sahaja, tetapi masih senyuman manis, betulkah?
    keep in touch.. perpisahan hari itu bermakna pertemuan kita akan datang suatu hari nanti, masih ingat?

    ReplyDelete
  11. ya btul tu kokong...hahahha kokong.. saya rasa sangat lucu oo bila ingat balik masa kita jumpa tu ari.. dengan saya sesat jalan.. ko pula tidak nampak saya yang sebesar pintu menyambut ko.. hihihihih.. bukan hitam bah.. gelap sikit.. hihihihih.. sini cuaca lagi panas dari d sana.. ya betull.. senyuman masih lagi manis.. hihihihi..apapun tq juga sebab blanja saya makan.. ya, saya yakin kita akan berjumpa lagi.. bestfen maaa... mesti akan jumpa lagi..(sebenarnya masa on da way balik rumah saya menangis selepas jumpa ko tu ari.. rasa sangat sedih bila berpisah..)..harap kita akan bertemu lagi.. jaga diri ko kokong..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!