Saturday, January 3, 2009

Sayonara!

Semalam buka email dan dapat email dari my bestfriend winn atau yang selalu kupanggil yengkey.. antara isi kandungan email dia berbunyi seperti ini:-

aku jumpa si henry.. si henry sedang berkemas.. dia pun dapat pindah.. last minutes dia bilang nama dia dapat pindah.. henry kasitau lagi.. si kristin sama lau sama valerian pun dapat pindah.. dan sia tidak tau siapa lagi yang lain.. huhuhu... alalalaa sedihnya..

nampaknya sunyila ken hwa tanpa gurauan henry next year... ari tu henry mesej bagitau dia xdapat pindah dan terpaksa buat rayuan.. nampaknya berjaya gak dia dapat pindah.. pagi tadi dia mesej dapat sekolah Menengah Kebangsaan Kelombong, kk.. alamak,.. sedihla plak..

Henry ni sama-sama posting dengan aku.. kiranya dah 6tahun lebih bertugas di SM Ken Hwa.. nakal gak orangnya.. selalu masa meeting aku mesti bergelak ketawa dengan dia.. "MUJURLAH".. itu kenangan paling melucukan antara aku dan henry..nampaknya masa malam dinner ari tu adalah kali terakhir dia jadi MC dan mengusik semua guru d ken hwa.. hmmm... kalo aku kat sana mesti aku akan rasa sangat kehilangan hensem boy ni.. apapun henry.. Selamat bertugas di Sekolah baru.. Ken hwa pasti merinduimu.. begitu juga saya.. huhuhuhuhu...

Nampaknya semakin ramai yang meninggalkan ken hwa.. Rasa sayu pula fikir.. apapun persahabatan tidak mungkin padamkan.. dan ari tu ada dapat gak mesej dari seorang sahabat yang sedang berbahagia... dengar2 dia pun akan apply pindah next year.. siapa dia?.. tak berani nak bagitau.. sebab sudah janji rahsia.. nanti dia sendiri akan bagitau.. apapun semoga ken Hwa tetap sukses walaupun guru silih berganti... KEN HWA BOLEH!!!

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!