Monday, February 9, 2009

Gambar kahwin?


hahaha.. hari ni aku rasa nak ketawa terbahak2.. ada ke patut aku diingatkan dah kawin?.. citernya begini.. laptop aku ni dalam 5minit akan keluar screen saver.. yang bestnya tu tadi pagi aku tinggal jap laptop tu atas meja.. bila balik, ramaila cikgu2 duk menonton screen saver tu.. menengok gambar2 aku dan geng2 d sabah. yang lawaknya tu bila tiba2 ada seorang cikgu ni bertanya.." jo dah kawin erk?".. aku terkedu la kejap.. bila aku kawin..?.. pastu cikgu tu cakap.. tu ada gambar pengantin tu.. aku lagi terkedu.. bila masa ada gambar pengantin? setahu aku gambar pengantin Hoo ming Lu adala situ..last2 diaorang tunjuk gambar tu.. hahahaha,.. gambar aku dengan ashraq rupanya,. hihihih.. masa RIMUP dulu,.. lucunya.. ada rupa gambar pengantin ke nih? hahaha, mati aku kalo tunang ashraq tau.. sory ye Omey,.. pinjam ashraq jap.. hihihihih.. itu blum lagi tenguk gambar aku ngan kokong, sip sama mutahar..kalo tak mesti kena cakap satu gambar tunang, satu gambar akad nikah dan satu masa bercerai.. hahahahahaha...
pastu jam 1230 tadi ada mesyuarat guru.. banyak bincang pasal sukantara dengan sukan sekolah.. sukantara akan berlangsung esok.. hmm.., aku bertugas hari rabu.. hari sukan plak minggu depan.. apuu,.. sekarang ni kat tengah padang panas gila.. rumput pun mati.. silap2 orang pun bleh mati kena campak kat tengah padang tu.. hmm,.. apa bleh buat.. berkorban apa saja.. ok.,.. nanti aku tulis lagi.. tata..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!