Sunday, February 1, 2009

New day!


haha.. already in school.. mcm baru jak cuti dah mula datang sekolah balik.. so, ni ari aku dah dapat jadual waktu.. semua sekali 24 waktu;. ajar subjek sains form 4 dengan It form 4 gak.. huhuh.. nanti aku upload jadual waktu ku.. hihihihi.. esok baru mula masuk kelas.. so ni ari aku berazam untuk rehat puas2... kikikikiki... tapi nanti jam 1230 ada meeting panitia sains..
semalam tidak dapat tidur..rasa sangat tidak selesa.. pening kepala dan lemah tul badan,, takut gak kalo2 kena deman c*** tu..hi.. nauzubillah.. bangun tadi pun rasa sangat sakit kerongkong dan panas badan.. rasa cam nak ambik mc jer.. tapi malas tul nak g klinik.. so terpaksala drive jugak p skolah,,
kokong pulak sekarang mesti on da way mau naik kapal sudah.. rasanya flight dia jam 10 nanti.. mcm baru jer aku g jemput dia kat Bayan lepas last week.. dah kena balik semula ke keningau.. apapun kokong, chaiyo!

6 comments:

  1. deman chikugunya ...buah ciku, dan mengunyah...
    entah apa apa word di bawah ni

    perimbla...

    ReplyDelete
  2. jo korang kerja mula isnin ka jo mcm d kelantan?

    ReplyDelete
  3. oii jip..apalar ko.. cikungunya..atau sawagunya.. hahahahaha... ntah apa2la.. sia rindu si winn ooo..dulu sia demam dia yang jaga sia sana.. huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. yauu.. sini ahad sudah sekolah la..ahad-khamis.. jumaat sabtu cuti.. hihih.. dah sebulan sekolah tapi esok baru mau mula mengajar..hahahaha...lucu..lucu...

    ReplyDelete
  5. SM KEN HWA sudah tukar tiga kali jadual sudah... tak tahan guru-guru yang sering complaint..

    KES 1..
    ONG, jadual saya, semua masa pertama i perlu masuk kelas, boleh adjust untuk saya?

    KES 2..
    ONG, masa sains susun rapat-rapat, i tak sempat untuk masuk kelas, i tak sempat pasang LCD dan laptop..

    KES 3..
    ONG, i nak hantar anak, nak pergi sekolah anak, nak ambil anak, i nak meeting, ini masa i nak free, itu i nak free...?(kamu orang itu ingat i sangat free untuk buat untuk kau kah??)

    KES 4..
    ONG, tak adil, mengapa dia sikit masa, mengapa i begitu banyak masa, mengapa itu, mengapa ini..saya mengajar kelas peperiksaan, i banyak tugas, i guru tingkatan, banyak alasannya..

    KES 5..
    ONG, boleh tukar kelas, boleh buang subjek ini untuk sesiapa..

    nasib baik i dapat kawal emosi saya, jika tidak i akan baling file jadual waktu atas muka dia, panggil dia sendiri buat.. nak jadi dewa pun susah! haha...

    ReplyDelete
  6. alalala kokong..banyak betul kes,.. kesian ko.. tapi saya tabik ko sebab ko memang guru jadual waktu yang hebat..walau banyak ragam guru2 ko tetap maintain kerja.. hihihihih.. ingat lagikah kita pun pernah bergaduh juga pasal jadual waktu.. hahahahaha.. saya rasa sejak itu saya semakin faham ko dan beban sebagai guru jadual waktu.. kalo ada banyak komplain lagi ko jangan stress ahh, just anggap saja mereka tidak faham situasi dan betapa susahnya kerja ko.. ko boleh kokong! chaiyo..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!