Wednesday, February 11, 2009

sukantara



hari ni bz skit.. kelas ada 6 masa.. yang best tu masa ngajar IT tiba2 ja ada bunyi letupan kat luar.. semua blackout..aku ingatkan LCD aku yang burn ke , meletup ker.. sekali keluar tengok ramai budak duk excited tenguk wayar elektrik terbakar,,..adala percikan api situ..mula2 takut gak melarat ke bilik ICT, tapi mujurla jauh gak wayar tu dari bilik ICT.. tadi masa nak balik ada nampak TNB dah kasi repair.. hihihihih.. buat gabra jer..
petang plak aku g sekolah lagi untuk sukantara.. aku hakim untuk lompat jauh. kelakar gak tenguk budak2 situ melompat yang tak berapa jauh.. hihihih.. apapun semangat diaorang kuat gak walaupun tiba2 langit jadi gelap beserta guruh.. aiseh ada kilat lagi... last2 blum jam 5 semua dah settle.. kat sini sukantara tak beban sangat sebab guru perempuan jadi hakim untuk bebudak pempuan ja, lelaki dengan lelakilah.. so, semuanya berjalan lancar dan cepat.. hihihihih.. dulu kat ken hwa kalo judge satu rumah sukan, dari lelaki 1 sampailah perempuan 3 kena tunggu.. kat sini aku cuma judge perempuan 1 dan 2 sahaja.. perempuan 3 sesi pagi yang urus.. bestkan.. hihihihih.. apapun tetap rindukan ken hwa.. teringat tahun lepas jadi judge lempar peluru dengan cikgu marzuki.. cikgu karizam pun ada.. jipang, yengkey and si lim.. masa tu aku gila gak ambil gambar tapi sekarang, ntahlah dah tak minat dah ambik gambar... ambil gambar budak yang tengah melompat jelah.. huhuhuhuh

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!