Tuesday, February 24, 2009

without you..

hari ni sepanjang perjalanan kat sekolah berkabus.. selama 1/2 jam tu aku hanya terdiam dan termenung jauh.. tak tahula kenapa 2-3 hari ni rasa tak bersemangat langsung..tak tahula ke mana hilangnya semangat tu.. perasaan tu sama macam perasaan dulu masa nak pindah dari sekolah lama.. kat sini bukan aku tak ada kawan,.. ada.., bila pindah aku dapat ramai kawan baru.. tapi hati aku masih lagi tertinggal d ken hwa..
semalam, hujan sangat lebat.. sebelum tidur teringat balik kenangan masa d sabah dulu.. masa hujan d rumah yengkey.. masa tu baru turun kereta.. hujan plak turun dengan lebat.. pastu masih lagi sama2 kuar makan d Rahmat... ada sekali tu hujan juga masa balik dari kk sama2 kokong.. dan hujan lagi masa bulan puasa tahun lepas masa semayang terawih.. argghh... semua kenangan buat aku rasa nak sangat terbang melayang balik ke keningau..
sekarang ni dah 2 bulan aku tak gi keja kat ken hwa.. dah 3 bulan tak jumpa winn, jipang dan kakak.. dan hari ni jugak genap sebulan tak jumpa kokong lagi.. cepatnya masa berlalu.. rasa macam mimpi.. kadang2 perlu sedarkan diri.. aku tahu aku perlu berpijak d bumi yang nyata.. aku perlu mencari balik semangat yang hilang tu.. tapi d mana?

No I cant forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess thats just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows
No I cant forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there
But then I let you go
And now its only fair
That I should let you know
What you should know

I cant live
If living is without you
I cant live
I cant give anymore
I cant live
If living is without you
I cant give
I cant give anymore

Well I cant forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess thats just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows

I cant live
If living is without you
I cant live
I cant give any more
I cant live
If living is without you
I cant give
I cant give anymore

2 comments:

  1. jojoe...tadi pergi hotel perkasa, majlis penghargaan dan perpisahan Mr NG..rasa macam tidak begitu selesa..sebab macam tidak sampai hati nak berpisah dengan pengetua..perasaan aku macam berpisah dengan kau.. sedih betul.. i teringat lagi i lihat pengetua masuk sekolah.. i pun akan tengok pengetua tinggalkan SM KEN HWA.. kehilangan kawan, kehilangan pak cik lagi..pengetua pengetua.. hari ini i tidak menangis, sebab i tahu pengetua masih di sini..mungkin minggu depan, i tak berani nak tengok pengetua.. sebab i tahu sendiri mesti hilang kawal diri sendiri.. tadi pengetua cakap dengan saya..jangan tinggalkan sekolah lagi..pindah,pindahlah..mana boleh panggil saya duduk di sini.. tak adil pun.. i pun nak pindah, hanya pengetua lebih awal daripada saya.. tapi i tidak cakap kepada pengetua.. hehe.. miss all my friends.. jika kau ada di sekolah, i akan teman kau pergi kantin, minum, borak-borak.. apa boleh buat.. doa saja semua kawan dan pengetua semoga sihat dan selamat bertugas di sekolah baru.. (sekolah baru itu memang teruk)...

    ReplyDelete
  2. ko tau ka this week saya sangat down.. banyak masalah saya hadapi.. mayb kalo saya maseh d sabah semua ni tak perlu saya lalui.. tapi apa boleh buat..saya mau bercerita dengan ko.. terpikir juga mau email saja..tengukla.. nanti saya cerita.
    sedih juga fikir yang tiada sudah pengetua sana kan?..huhuhuh.. tapi apa boleh buat.. sekolah lain perlukan dia..janganla sedih2 ok.. sekarang saya pun rindu juga mau jumpa semua orang d ken hwa.. mau pergi makan dan minum lagi d rahmat.. main bola tampar dan buat kerja sampai petang di sekolah.. huhuhuh.. saya rindukan bau ken hwa...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!