Saturday, February 7, 2009

yang ke-4

kejap tul rasa cuti hujung minggu.. esok dah nak sekolah balik.. hari ni sepatutnya aku g sekolah untuk orientasi guru baru ( baru ker?).. tapi disebabkan kurang sihat aku tak pergi.. malam khamis batuk teruk sepanjang malam dan panas badan lagi.. pagi jumaat aku keluar g klinik.. doktor bagi aku mc untuk hari sabtu suruh rehat secukupnya..

hari ni seharian aku tidur.. lepas makan ubat terus terlelap.. jam 7 tadi baru terjaga lepas tertidur jam 2,,.. sekarang ni dah tak batuk.. panas pun dah kurang..aku ni sebenarnya tengah tunggu adik2 dan mak aku balik dari Perak. diaorang g melawat kakak ipar aku yang dah bersalin khamis ari tu.. dapat baby boy.. maksudnya aku dapat anak saudara yang ke empat.. hehehehehe.. banyak dah anak buah aku ni.. tapi terkilan gak sebab tak dapat join diaorang,.. huhuhuh.. takper, next time mesti dapat jumpa..

hmm.. esok dah sekolah.. apa aku nak ajar erk?.. hihihihihi..apapun aku blum prepare.. sakit punya pasal.. tak apa.. aku boleh! tapi sekarang dah ngantuk balik.. baru ja pas makan ubat tadi,, uwa... macam mana ni?... zzzzzzz

2 comments:

  1. dengan eksyen nyer..
    hahah sib baik sok aku coti lagi yahooo!!.. yahuu.. (sajer lompat2 bagi kau jeles kekekek)

    ReplyDelete
  2. ishk..ishk.. geramnyer.. huhuhhhu.. takper.. nanti ari jumaat aku plak eksyen.. hihihih

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!