Tuesday, March 17, 2009

Bosannya!

hmm..apa aku buat 2-3 hari ni yer?.. hari ni dah selasa.. kejap jer masa berlalu..minggu depan dah sekolah balik.. 2-3 hari aku asyik melayan netlog jer... laman sosial yang charles invite aku join... hihih.. laman sosial ni untuk cari kawan2 baru.. ada gak yang ambil peluang untuk cari special relationship.. for me, friendship is better... ntahla,.. lain orang lain caranya.. tak gitu?..
;

;

apa kabar agaknya kokong erk?.. selalu setiap tahun time cuti mcm ni dia selalu jalan2..pastu kunci rumah dia ada dengan aku supaya aku dapat masuk rumah dia untuk uruskan pendaftaran SPM ( kan aku S/U SPM).. hihihih... sekolah dulu selalu ada masalah internet.. time aku nak daftar atau key in markah budak jer mesti ada masalah.. terpaksala menumpang kasih buat kerja kat umah ong.. tapi bukan berdua-duaan yer.. kdg2 ada students tuisyen dia, kadang aku bawa housemate dan kadang2 dia takder kat rumah pergi bercuti.. hihih,.so akulah jadi tuan rumah.. terima kasih kokong.. ko banyak tolong saya.. hihihih.. bagus kokong ni..dahla cute.. baik pula tu.. kalaula dia melayu..hihihihih...

hmm.. rasa sangat bosan plak kalo ari2 cutiku mcm ni.. aton ada ajak g alor setar..dia kerja kat sana..tapi aku ni bukannya kaki berjalan sangat pun.. hihihih.. siap janji nak bawa g kuala perlis lagi tu..hihihih.. tengukla macam mana.. lagipun cuti lama lagi.. sekarang ni aku kena siapkan dulu fail PEKA budak yang berterabur kat atas meja d bilik aku tu.. hmm.. ok.. nanti aku tulis lagi..

2 comments:

  1. cuti??
    apa saya buat..?
    semak kertas peperiksaan, belajar, perkahwinan kawan, pergi berkhemah di tepi sungai(bunsit), di rumah rehat...tapi mendapati duduk di rumah paling selesa..
    u??

    ReplyDelete
  2. memang.. drumah juga yang paling selesa..saya sekarang sibuk uruskan fail PEKA sains saja.. menanda PEKA.. exam paper sudah siap tanda before cuti tu hari.. so nothing to do.. huhuhuh.. so boring...mujur d sini 3G sudah kena kasi upgrade.. jadi my internet sudah makin laju.. miss u kokong.. hihihhi

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!