Tuesday, March 3, 2009

hujan ka ribut?

kemarin betul2 mencabar masa balik dari sekolah.. sudahla sebelum tu ada meeting panitia ICT.. tension tul bila jadi setiausaha.. catat minitla, pastu kena edit lagi, kena edar lagi.. hmm,.. rasanya kerjaya cikgu ni banyak tul keje2 sampingan yang kena buat.. jadi kerani pun cikgu jugak.. akauntan, opis boy punya keja pun kadang2 cikgu gak yang buat...tu blum lagi jadi tukang cat ( bila nak ceriakan kelas atau lukis moral dengan students).. hihihih... pendek kata, keja cikgu ni memang mencabar..

lebatnya hujan...tapi sempat lagi aku snap gambar.. hihihih..
meeting abis kemarin jam 330 aku terus pecut keta..hujan turun,aku suka hujan,.. tapi,,, mak aiii.,. punyala lebat sampai tak nampak jalan.. jalan plak penuh ngan air macam dah nak banjir.. tapi aku gagahkan juga mengharungi hujan tu stengah jam..kesudahannya pagi tadi on da way p skul kreta ku buat hal.. pap pap pap pap,.. berbunyi tayar dia.. aku pikir tayar nak pecah.. berhenti jap d pertengahan jalan check ok ja.. bila nak balik minta tolong sorang cikgu kat sekolah aku tu,... rupa2nya ada sebatang kayu melekat di bahagian tayar.. kurang asam betul.. terus tu cikgu ketawa... hmm, nilah perempuan ni..pandai naik ja.. lain tak tahu.. hihihih... patutnya ada "abang' tolong tengukkan.. ye ker?.. perlukan cik abang ker kalo bab2 kreta rosak ni.. setahu aku kalo keta buat hal baik cari abang mekanik je kan?? hihihihi
my x-principal with his last speech in ken hwa.. huhuhuh.. sedihnya..
mujur ni hari tak hujan macam semalam,.. kalo tak agaknya dengan kayu2 balak pun aku seret sekali.. hahahaha.. tapi dengar2nya di ken hwa hujan lebat ye?..tadi pagi dapat mms dari jipang.. dia antar gambar bos berucap buat kali terakhir d ken hwa.. dengar2 ramai yang menangisi keberangkatan mr ng kah ghor, my ex-principal yang bertukar ke sekolah lain.. kokong.. kakak.. jangan menangis ah.. hihih,. tapi kalo aku di sana.. mesti akupun nangis gak... mr ng is the best principal ever.. apapun,, kita doakan ja yang terbaik untuk dia kan?

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!