Sunday, March 1, 2009

MC lagi..

hari ni aku tak ke sekolah..hmm.. tahun ni awal betul aku sakit.. selalu setahun sekali jer,,. tapi tahun ni awal2 tahun lagi dah 2 kali sakit.. agaknya dah nak tua kot.. hihihihih.. yelah, ngaku jugak.. sekarang ni dah tak bersukan ni.. dulu kalo kat keningau, petang2 kitaorang g main bola tampar,, sesekali pergi main futsal.. ada sesekali pernah gak p main tennis dengan si win, lim sama jipang.. hahaha, lucu betul ingat masa tu.. sekali servis dapat lagi kejar bola, kali ke dua bola datang mulalah nak melantun kuar.. susah jugak main tennis ni.. hebatlah orang yang dapat kejar bola d court tennis yang luas tu..tapi bila2 ingat balik banyak tul pengalaman baru aku kat sana..ah,.. kenangan.. kat rumah sini balik2 keja tido makan jelah.. huhuh.. padan muka aku..

hari ni mesti budak2 aku hepi giler aku tak masuk kelas.. tak apa.. tunggulah esok.. siap diaorang kalo tak siapkan nota dengan latihan.. hihihih.. ingat aku tak garang ker?.. hihihi,.. teringata balik students yang aku marah ari tu... lepas kejadian amuk ari tu semua dah sharp on time turun makmal..!,, hehehehe... masa aku ngajar pun semua pay attention.. haa, kan bagus macam tu.,. barula cikgu sayangkan?.. kadang kesian gak tenguk diaorang.. ntahla, tak marah pijak kepala, tapi bila baik sikit mulala nak buat cikgu marah...hmm.. tak tahula.. apapun tak ada seorang cikgu pun di dunia nak tenguk students dia gagal kan?.. huhuhu,,

2 comments:

  1. waduh aduh... ko sakit...kesian..
    sia mau melawat kau tapi jauh..hehe
    jangan lupa makan ubat (jika ada)
    jangan lupa tidur (sekiranya memerlukan)
    heheh.. ba ko rehat la.. budak tu ko jangan risau... nanti ko kembali ko bagi penampar kalu mereka tidak habis kerja...

    oi, besok kami ada bos baru...heeh

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ingat lagi ka masa ko sakit tahun lepas, sama2 kami mama sang, si win and mama tham pigi lawat ko d rumah,. sayang betul kami sama ko kan?.. jaga kesihatan ko juga.. ko tu senang dapat flu.. bos baru?.. bah,,,.. tapi mr ng tetap d hati kan?.. hmm.. rindunya sia sama ken hwa...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!