Tuesday, March 31, 2009

Rindu


Bila bengang mcm ni rasa mcm diperkotak katikkan la plak.. ntahla..ikutkan emosi aku memang bleh nangis kalo terlampau ikutkan perasaan.. kalo aku masih d Sabah mayb aku takkan sedih dan tension seperti sekarang.. kalo d sana bukannya aku tension dengan masalah, bukannya aku taksedih rindukan family, tapi sekurang2nya aku ada penawar yang sangat beharga,.. MY BESTFRIENDS di sana.. winn... rasa sangat rindu.. sekarang ni hanya mampu ketawa dan berhubung melalui telefon saja.. jarak yang terlalu jauh memisahkan aku dan semua d sana termasukla kakak, kokong dan jipang... juga adik2 serumah ku dulu..

pasti banyak yang dah berubah d Keningau... yang pasti walaupun dah nak masuk 5 bulan aku tinggalkan Sabah kerinduan itu masih ada... kesedihan itu tetap datang...apa yang mampu ku buat hanyala berdoa semoga kegembiraan tu akan berulang...huhuhu...

2 comments:

  1. sedih and pilu and rindu or windu..

    ReplyDelete
  2. hihih.. rindu serindu2 nya ooo... hhuhuhuh... sia tau ko pun rindu sia kan?kan?kan? hahahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!