Thursday, March 12, 2009

SPM 2008



Rasanya tak ada benda yang menggembirakan seorang guru selain mendengar berita kejayaan pelajarnya..inilah yang aku rasai d saat ni.. hari ni keputusan SPM kuar.. memang aku rasa sangat gembira mendengar keputusan Sains SM Ken Hwa tahun ni.. walaupun agak rasa terkilan sebab ada 4 orang yg gagal..tapi, apapun peratus kelulusan adalah sebanyak 96.5%.. wah.. hepinya.. naik peratus tahun ni berbanding last year..
rasa sangat gembira.. macam nak terbang ja balik sabah untuk wish tahniah pada semua pelajar2 aku..ingat lagi last year hari ahad, sehari sebelum exam sains.. ramai2 diaorang datang sekolah untuk dengar tips dan cara menjawab.. akhirnya berjaya juga 22 orang mendapat A.. 9 orang dapat A1 dan 13 lagi A2...huhuhu,.. terharunya.. hilang penat mengajar semua kelas tingkatan 5 seorang diri tahun lepas..
paling rasa happy bila tadi beberapa orang pelajar call dan sms bagitau keputusan dan ucapkan terima kasih.. huhuhuh,.. rasa sangat gembira untuk diaorang semua...

2 comments:

  1. Cikgu...my sains get A2 oh~

    Terima kasih cikgu mengajar saya sepanjang 2 tahun ya!^^

    ReplyDelete
  2. wah.. tahniah!!.. saya bangga dengan kamu! buat yang terbaik untuk masa depan k? wish u all the best!

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!