Tuesday, April 14, 2009

Biarlah Rahsia..

kadang2 hidup ni penuh dengan rahsia.. aku pun ada banyak perkara rahsia yang sahabat baikku sendiri pun tak tahu.. bukan tak pernah berkongsi.. tapi tidak sepenuhnya.. sebut pasal rahsia ni teringat aku satu lagu ni.. Biarlah Rahsia.. nice song dan lirik pun penuh bermakna... bila aku rasa orang tak sukakan aku lagu ni yang aku akan dengar,, biarlah feeling sorang2 pun aku tak kisah.. kalo rasa sedih, sayu.., lagu ni jugalah yang aku layan.. tambah2 bila time lirik " andai kau jujur memahami.. tiada ku menjauhi.. dan kisahku yang masih panjang.. menambahkan berat yang memandang.. lantas ku putuskan...Biarlah rahsia..."..

Pernahkah kau bermimpi seketika Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu Entah siapa yang tahu
Mungkin nanti kau jua merasakanBerdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal Tiada pertimbangan
Keheningan malam membangunkan Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami Tiadaku menjauhi
Dan kisahku yang masih panjang Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendamKu putuskan biarlah rahsia
Semakin aku hidup dalam cinta Tiada kuasa mampu menghalangnya
Hentikan kata-kataBertulangkan dusta
Pernahkah kau bermimpi seketikaBerada di tempatku

p/s: memang aku sedang merahsiakan sesuatu.. perasaan ni.. jadi.. Biarlah Rahsia..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!