Saturday, April 4, 2009

Cik Salwa Binti Ismail


Siapa tu yer.. hihih.. inila adikku Salwa .. ex-housemate ku masa d Keningau dulu.. walaupun tempoh perkenalan kami hanya setahun( sebab wawa posting tahun 2008).., namun banyak kenangan kami bersama.. apa yang penting.. ESOK ( 5 April 2009) adalah merupakan ulangtahun kelahirannya yang ke 26..
Selamat hari Lahir Wawa... harap2 kak jo orang pertama yang wish... Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... i miss u so much... Sangat rindukan joke dan gelak tawa kita bersama... take care and have fun on your birthday.. i wish i were there and we can celebrate it together like last year... Miss u..

2 comments:

  1. ala...napa gmbr 2 cun sgt heheh THANKS k.jo..bru dpt tgk hari nie huhuhu t'egt masa kejadian thn lepas konon nk suprise bwk p sek nk bt tiketla smbg tgk batman umah k.yanti n round tmn luagan lagi hehehe..ape2 pon MISSSSSSS U 2...

    ReplyDelete
  2. huhuh.. miss u 2 remm...huaaaa... dah lama tak panggil rem.. huhuhhu... a'ahkan.. mcm baru semalam jer kak jo bawa rem pusing2 jam 11 lebih..mcm tak betol je kan masa tu..konon nak tunggu jam 12 ler nak wish besday.. konon banyak kerja kat skolah,.. tapi leh plak p lepak umah yantos tenguk batman.. hahahahahahaha...lucu ingat balik kan?.. itulah pengorbanan paling lucu kak jo untuk rem tersayang.. jaga diri k?.. lebiu..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!