Saturday, April 25, 2009

Encik Cyprian Jokinol

hmm.. mcm ramai pla kawan2ku manyambut ulangtahun kelahiran bulan ni.. kakak (16/4), charles (19/4) dan muhaimin pada 24/04 yang lalu.. Selamat ulangtahun kawan2.. semoga mencapai segala hasrat dan keinginan hati..

Esok tanggal 26 April 2009 adalah ulangtahun kelahiran ke 28 my bestfriend, Jipang... hihi..ada makna d sebalik nama panggilan tu.. apapun, untuk Cyp, biarlah saya menjadi orang pertama mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE-28,..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. Sia doakan juga semoga ko cepat bertemu jodoh.. hihihih..

Masih lagi terbayang2 lagi tahun lepas aku dan winn menyanyikan lagu happy besday untuk jipang d karaoke.. sengaja buat gila2 sampai lewat malam menyanyi semata2 nak karaoke kan lagu hepi besday untuk si jipang.. ko masih ingatkah itu jip?.. mcm baru saja berlalu kan?.. hmm..kenangan yang tak mungkin aku lupakan.. makan sama2 d Rahmat, pergi KK sama2.. semua tu adalah sesuatu yang sangat manis..
sekarang ni si Jip ni sibuk buat Master..kalo aku tak pindah mayb kami akan sama2 buat master di UMS.. masih juga teringat2 bila sama2 stay back d sekolah masa petang dan malam buat kerja sama2.. Jipang juga sangat mementingkan kekemasan kerja dan kesempurnaan dalam melakukan tugas.. sebab tu aku respect sangat kat Jipang yang bukan mcm sesetengah orang yang buat kerja sambil lewa saja..
saat2 terakhir sebelum aku meninggalkan sabah, jipang adalah antara sahabat yang paling setia menemani aku ke sana-sini.. aku rasa sangat bertuah kerana walaupun hidup aku penuh dugaan aku sentiasa ditemani dengan kawan2 yang sangat baik.. {sayuler plak rasa}.. hmm,.. jipang juga ada beri aku sekotak rama2 persahabatan yang dilipat sendiri sebelum aku tinggalkan sabah.. sweet kan?..jipang memang baik.. rakan yang tidak pernah berkata 'tidak' untuk kawan yang dalam kesusahan,.. kau pasti beroleh kebahagiaan dan kejayaan sahabatku because you deserved to...

hmm.. rindunya sama ko ni jip.. kalola dapat kita kumpul sama2 lagi dengan si winn mesti best kan jip.. ? apapun i wish u all da best!.. sempenan kelahiranmu ini tiada apa yang saya harapkan selain dari kebahagiaanmu dan semoga persahatan ini akan kekal buat selama2nya..

2 comments:

  1. Sayu sayu... sedih o... hehehe
    tapi terima kasih banyak la...sia sangat gembira ada kawan macam Joriah... hehehe...

    ko memang yang terbaik... hehe.
    thanx for your Frenship...

    kita jumpa lagi...
    jip/ sip /cyp

    ReplyDelete
  2. hmm.saya pun sayu masa tulis tu jipang.. hihihih.. saya tahu kita akan jumpa lagi..mayb bila ko kawin nanti..itupun kalo ko jemput sia la.. hihih..sia pasti terbang ke Sabah lgi... epi besday Jip!.. may all your wish will come true..
    miss u!

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!