Thursday, April 9, 2009

Hanya Tuhan Yang Tahu

sebenarnya aku ada satu masalah besar.. rasa sangat tak sedap hati.. rasa ada sesuatu yang kurang dalam hidupku.. tapi aku sendiri tak pasti apakah masalah aku tu.. semuanya bercampur baur.. rasa sedih.. rasa geram.. rasa marah dan benci..

tak tahu pada siapa harus kuceritakan semua ni.. sudahla masalah d luar tak habis.. ditambah plak dengan konflik dalaman.. sekrang aku sedar aku memang seorang perahsia... bila masuk soal hati dan perasaan ni aku betul2 tak pandai bercerita.. Hanya Tuhan yang tahu.. kadang2 rasa terpinggir.. dalam usia yang mcm ni aku tertanya2 apa sebenarnya yang aku cari dalam hidup aku...

bila tak mampu meluahkan kepada sesiapa, terasa beban tu kian menekan di bahu.. kepala rasa berat dan hati rasa sangat sayu.. sangat sensitif.. hanya mampu melepaskan semua tu dengan keluhan, tangisan dan jeritan..( jerit dalam kereta jelah)..kang tak pasal2 orang cakap aku dah gila.. hmm.. hampir gila agaknya tu..
apapun.. hanya tuhan yang tahu..Semoga jiwa ni akan sentiasa tenang dan tabah mengharungi semua dugaan hidup ni...sebab aku sedar kalo aku punya masalah, ada lagi yang mempunyai masalah.. kalo aku rasa tertekan ramai lagi yang mengalami tekanan.. anggap saja apa yang berlaku sebagai balasan atau dugaan untuk meneruskan kehidupan... semoga aku bahagia seperti orang lain,...Aminn...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!