Sunday, April 5, 2009

i'm in love..

nice title.. haha.. mcm dah jatuh hati la pula rasanya.. 2-3 hari ni berdebar2 ja rasa.. hahaha.. tapi jangan salah faham.. jatuh cinta dengan seseorang dalam klip video di bawah ni.. haha.. my favorite song from my favorite band "UNGU".. nice video clip also.. with the cute specky guy i adored.. hahahaha.. jangan jeless...rasanya korang pun akan suka lagu ni.. "CINTA DALAM HATI".. Just listen and enjoy the song..


Cinta dalam Hati
Mungkin ini memang jalan takdirku Mengagumi tanpa di cintai

Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia Dengan hidupmu, dengan hidupmu

Telah lama kupendam perasaan itu Menunggu hatimu menyambut diriku

Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah Bahagia untukku, bahagia untukku

reff: Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu Meski ku tunggu hingga ujung waktuku

Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya Dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja

'Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

note: Kadangkala ada yang menyinta kerana harta, kerana wang.. ada yang menyintai kerana rupa paras... jadi di mana rasa cinta atas dasar keikhlasan dan kejujuran dalam hati? ada yang lama menyemai cinta.. ikatan terputus di pertengahan.. namun ada yang baru mahu bermula tapi telah berakhir sebelum mulanya.. ada yang sudah bermula tapi mungkin tiada happy ending nya.. jadi atas dasar apa cinta itu?...

1 comment:

  1. huhu.. napa aku asyik ulang tengok video klip ni jer.. macam nak nangis la plak rasa..huhuhuhuh...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!