Sunday, April 19, 2009

Jangan Tegur..

best gak citer ni, aku ni mcm yang kokong cakapla.. menonton mcm takder perasaan.. hahaha,... yelah mcm mana nak menonton dengan perasaan kalo orang kat belakang aku duk terjerit2 ketakutan.. si aton plak duk sibuk nak tutup mata..huh..rugila duit yang dibayar kalo tak tenguk.. apa aku buat?.. hihih..aku ketawa jelah tenguk ragam manusia dalam panggung tu..Punyalah ramai orang... hihih.. yang kelakar lagi tu bila hantunya belum keluar tapi dah ada orang menjerit2 ketakutan..hahaha.. memang lucu... rasa mcm menonton citer komedi pun ada.. padahal cerita itu memang seram.. kalo nak tahu kenala tonton sendiri.. nak harap aku cerita hmm..mcm takder perasaan je erk..hihihihihih...

Jangan Tegur (Malay)


After being involved in an accident, Natasya (Julia Ziegler) had a dream about a girl named Baizura. Natasya is determined to discover the truth about her. Since waking up from a coma, Natasya is haunted by creepy images of evil spirits that only she can see. This causes a lot of trouble for her husband, Kamal (Pierre Andre) because he doesn't believe in superstitions.



Classification: U
Genre: Horror
General Release Date: 09 Apr 2009
Running Time: 1 Hour 23 Minutes
Distributor: Metrowealth
Cast: Almy Nadia, Ellie Suriati, Julia Ziegler, Nadia Mustafar, Pierre Andre
Director: Pierre Andre




p/s: xsabar tunggu filem New Moon keluar Bulan November ni..hihihihih

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!