Wednesday, April 15, 2009

Selamat Ulangtahun.. sayang..生日快樂


Esok adalah harijadi kakak kesayanganku.. Ouu Chu Suan.. jadi aku nak jadi orang pertama wish kat sini... My Dear sis.. for tomorrow, 16th of April , i Wish u A happy Birthday.. Many happy returns of the days.. Mcm baru jer tahun lepas aku,kokong, yengkey dan Jipang celebrate besday kakak d KFC keningau.. rasa sayu pula tahun ni tak dapat bersama2 lagi.. teringat lagi tahun lepas aku pernah cakap.. "may be ini kali terakhir saya celebrate birthday ko bersama2 kakak",.. realitinya itulah yang terjadi..
Apapun kakak.. percayalah yang ko tetap kakak kesayanganku.. dan rasanya tiada hadiah yang lebih mengembirakan dan beharga buat kakak apabila dia melahirkan baby boy minggu lepas.. Tahniah juga pada kakak dan suami [anthony]..juga pada Christa dan Christy yang sudah mendapat adik lelaki... Aku harap kokong akan hantar sekeping gambar mereka sekeluarga padaku untuk kupamirkan di sini... I love u kakak.. semoga kau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..kenangan manis, tawa dan tangis kita bersama akan tetap kuingati seumur hidupku.. Selamat Ulangtahun kakakku.. sayang.. 生日快樂.....

Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang


Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

p/s: kakak.. i miss u...huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!