Monday, April 6, 2009

Sentimental..

2-3 hari ni tak tahula napa sentimental sangat,,.. huhuhu..apa dah jadi akupun tak tahu... Rasa tertekan pun ada.. rasa kehilangan pun ada... jantungpun berdenyut lebih kencang dari biasa,,... kadang2 rasa macam dah jatuh cinta..pada siapa?..hahahaha... akupun tak tahu apa yang aku rasa ni,,..kta orang kalo kita jatuh cinta kita akan rasa mcm ada rama2 terbang d dalam perut.. hihih.. mcm mana rasanya tu erk..
hari ni sekolah mcm biasa..penat plak ..nipun baru ja balik dari sekolah... sabtu ni pun sekolah sebab ada majlis persaraan ketua bidang Sains.. so jadila hari persekolahan ganti.. dengar2 ura pas majlis tu ada plak gotong royong.. ok ler tu.. huhuh.. baru jer plan nak ajak aton g tenguk wayang.. citer JANGAN TEGUR..hihih.. aku ni penakut tapi ada hati gak nak tenguk cerita hantu..hihih
oh ya kemarin ada majlis pertauliahan pengawas di sekolah.. Ada jemput pegawai polis untuk majlis tu..kira grand jugakla.. buat aku terkenangkan majlis tu di sekolah lama dulu.. mcm manala pengawas ken hwa kan..huhu..rindu lagi..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!