Monday, April 13, 2009

Sinis..


Pernah tak korang rasa yang ada orang tidak sukakan korang.. entahla.. kadang2 aku dapat merasakan begitu.. mungkin kedengaran sinis atau negatif tapi itulah aku..kadang dari cara layanan orang, cara orang bercakap dengan kita pun kita boleh tahu samada orang tu suka ataupun tidak dengan kita.. hmm.. kadang2 aku jadi benci dengan perasaan ku sendiri yang mudah berprasangka buruk dengan orang lain walaupun kenyataan aku bukan mahu berprasangka tapi apa yang terjadi membuktikan semua tu..entahla.. mungkin aku perlu banyak muhasabah diri aku ni... hmmm..

Hari ni di sekolah mcm biasa.. cuma awal pagi sampai saja di sekolah aku terus print slip keputusan Ujian Bulanan pelajar.. sakit hati pula ms tu bila printer dan komputer yang hanya ada satu2nya untuk memasukkan markah tu buat hal.. punyalah awal aku buat kerja last2 jam 8.15 baru siap..kelamkabut aku berlari ke kelas untuk subjek sivik.. hiii.. geram tul.. dahla markah exam untuk setiap subjek guru kelas yang kena isi sendiri,. kalo d Ken hwa dulu guru subjek yang isi tapi kat sini macam semuanya tanggungjawab guru kelas.. 2 kali ganda bebannya berbanding d ken hwa... nak tak nak kena lalui juga walaupun ada rasa tak puas hati.. yalah.. siapala aku untuk suarakan rasa d hati ni... hmm..

tadi KP sains datang jumpa bagitau Bulan Julai ada lawatan ke Putrajaya KL untuk Persatuan sains math dan astronomi.. tak ada guru pengiring jadi dia minta aku tolong bawa budak untuk 3 hari.. KL?.. dah lama tak gi KL.. so, ringan ja mulut aku cakap ok.. wah, cam tak caya jer.. hihiihih... apapun,.. kalo takder aral sampaila aku ke KL bulan 7 ni...

hmm.. apa aku nak ajar esok erk.. ada 5 waktu.. 2 waktu sivik, dan 3 masa sains... hihih... kena buat powerpointla ni... hmm.. baru aku ingat.. esok jam 1230 ada meeting panitia sains.. meeting lagi..tapi hari rabu ni plak sekolah aku cuti untuk festival Songkaran.. hihihi.. tadi budak2 duk jemput aku g festival tu rabu ni.. hmm.. apa tu songkaran festival?.. nanti2la aku cerita.. sekarang nak g menunaikan kewajipan penting dulu.. Selamat malam...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!