Saturday, April 25, 2009

Tahniah!

Baru saja mendengar berita gembira mengenai kokong.. dia telah dilantik sebagai pengganti Mr Lee iaitu sebagai Ketua Bidang Sains dan Matematik yang baru d Sm Ken hwa.. wah.. tahniah kokong!..saya tahu ko memang akan dapat jawatan tu.. sebab ko memang layak dan cekap buat kerja mcm saya..hihihih... i'm proud of you my brother!!!

hmm.. kalolah saya di sana lagi mesti kita sudah keluar makan2 kan?.. mesti ko blanja makan Pizza atau secret recipe lagi.. waaa,.. bestnya.. itula ko.. suruh lagi saya pulang.. tengok sudah miss satu event penting dalam sejarah sekolah..huhuhuh..

masih lagi teringat kata2 ko dan wajah ko yang sedih bila ko suruh sia pindah.. hihihih.. masa tu cuti semester satu minggu.jadi saya tidak pulang ke kampung dan tinggal seorang saja di keningau sebab kawan2 lain termasuk si winn sama2 Jipang pulang ke kampung..saya pula masa tu hanya sibuk menyiapkan pendaftaran SPM..ko pula dengan muka sayu sambil melihat saya makan seorang diri berkata " Joriah.. pindahla.. kesian saya lihat kamu satu orang tiada kawan masa cuti ni".. hahaha.. mahu tersembur saja nasi yang sedang aku kunyah bila melihat ekspresi wajah Kokong yang sebegitu..hahahaha..sampai sekarang masih lagi terbayang2...

terima kasih kokong sebab mengambil berat dan sekarang seperti yang ko mahu, saya sudah meninggalkan Sabah.. hmm,.. keputusan yang amat beratku ambil.. well kokong, nampaknya lama lagi la ko akan berkhidmat d Ken Hwa...

tapi apapun dengan jawatan sekarang, aku harap kokong tetap seperti kokong yang dulu..my bestfriend.. Tahniah kuucapkan.. semoga ko dapat menjalankan tugas dengan baik dan mencapai apa jua impian ko selama ni... Miss U..

2 comments:

  1. Tahniah kepada En. Ong Khye Ching...

    Ko memang Hebat...heheheh...
    Nanti sia tolong dia angkat barang pindah bilik sebelah k...

    Jip / sip

    ReplyDelete
  2. yalorr,... ko sama si winn mesti tolong si ong angkat barang.. hebat oo si ong ooo kan.. suruh dia blanja makan lor.. hihihih...
    atau suruh dia sponsor saya tiket pergi sabah k.. hihihihi

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!