Tuesday, May 26, 2009

Hepi besday My Kokong..


lama dah aku tak update blog..bukan tak ada cerita..cuma rasa malas...dah tak menarik kisah aku mcm dulu..tapi jap lagi dalam masa 1/2 jam lagi adalah besday my dear brother ,Ong Khye Ching.. adeeh.. rindunyer pada kenangan..Masih terbayang2 tahun lepas aku,kakak, suami dan anak2 nya meraikan harijadi kokong yng ke 29..Tahun ni dia dah 30 tahun..


rasa sedih lak tadi petang bila call yengkey dia bitau dia diaorang tengah celebrate besday kokong..bestnyer...kalo aku ada di sana mesti akupun sama2 celebrate juga..apapun, gembira untuk kokong juga...


Kokong.. Untu esok... 27hb Mei 2009.... i wish u...SELAMAT HARI LAHIR KE 30..saya doakan ko panjang umur dan dimurahkan rezeki...sangat merindui ko dan kawan2 di sana...

2 comments:

  1. jojoe.. i pun tak tau apa nak cakap.. mungkin itulah yang kita perlu lalui apa yang disediakan..
    sebenarnya kawan-kawan, keluarga ataupun sebarang orang di sekeliling kita pun berdoa kita dapat hidup lebih bahagia..kita pun harap itu juga....
    tapi i tidak begitu kisah, sebab semua yang kita punyai dulu, sekarang ataupun masa depan.. segala-galanya akan hilang, kecuali kepercayaan kepada Tuhan..
    enjoy dan buat apa yang kau rasa nak buat..betul-betul menikmati saat minit yang kau ada.. i always doa agar kawan baik saya all the best..

    ReplyDelete
  2. thank u my brother..really miss our time together... smoga persahabatan kekal selamanya... dan moga ko juga akan bahagia di sana...friend forever.... epi besday kokong...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!