Saturday, May 9, 2009

Miss You more...

Macam dah lama plak tak update blog ni..hihihih.. ada sebab tu... huhuh.. ntahla..sekarang ni makin malas lak.. kerja pun mcm dah tak semangat..takder motivation langsung.. susahla mcm ni.. dahla kadang2 rasa penat sangat..dengan nak melayan kerenah students yg adakala tu bleh juga dikategorikan melampau..hampir setiap hari aku marah..silap2 darah aku ni pun dah naik dah..high blood pressure jadinya..huhuhuh


kemarin dapat mesej dari winn... tiba2 plak rsa rindu sangat..dah 6bulan kami tak jumpa..memang susah nak happy cam dulu... hanya melalui mesej atau YM saja kami ketawa sesama..paling syahdu bila aku cakap "i miss u yeng"..dan dia balas begini "miss u more".. ..uwaaaaaaaa... terbit airmata aku ni.. huhuhuh... kenapa..kenapa aku pindah?...huhuhu..


Memang aku rasa my life is totally different dari dulu.. semangat yang hilang dan tak mungkin aku temui lagi... hanya mampu berdoa semoga semangat itu akan pulih dan datang semula...

i Miss Sabah/ i miss keningau/i miss SM ken Hwa dan I miss my frens there so much!!!!!

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!