Monday, June 15, 2009

Hampeh.com.my

kemarin agak mencemaskan jugak..apa taknyer.. resit PIBG aku tetiba jer missing in action..balik rumah ingat nk kira duit kutipan yuran sebanyak RM24 sorang tu..tetiba jer resit yang sepatotnya ada 2 tinggal satu..huhuhuh..malam xleh tidor...call kokong..ekceli kan aku ada masalah lain juga...biasala, selalu tengah malam tu baru rasa sedih,rasa jiwang..so, ingat nk ngadu kat kokong..tapi terngadu itu aku ngadu pasal resit..so, kokong ingat aku nangis pasal resit..hahahaha... biorler..


hari ni gi sekolah lepas punch in, 1st place aku serang of course makmal kimia..tu port aku kemarin dmana kali terakhir aku nampak resit tu.. uhh, tengok kat depan pintu,meja makmal takder..terus aku masuk bilik persediaan..mata ni dah mcm mata kelawar dah, merayap ke sana sini dan akhirnya aku ternampak apa yg aku cari...huhuhuh..buku resit!!!...cam nk melompat jer rasa time tu.heheheheheeh....patotler leh tidor lena semalam..upernya memang ada kat sini..Tuhan memang sayangkan aku..terima kasih Ya Allah...

pastu bermula ler kelas aku mcm biasa..hampeh tul ler aku rasa..setiap kelas yg aku masuk mesti ada budak yg buat aku hangin satu badan...kurang ajar takyah cakap ler..tapi apa bleh buat..terpaksala bersabar..mcm mana ni???...naper dah takleh garang ni..ada plak 2-3 org yg miang2...adeiiihhh,..bagus jugak aku privatekan page ni kan??..leh ngumpat2 budak..korang2 yg dapat kad ijau masuk jgn bocor rahsia kita arrr...hihihihhiihhihi... tu dulu..nanti aku tulis lagi...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!