Friday, June 19, 2009

hari guru 2009

hehehe...mcm lewat lak nk bercerita pasal hari guru neh..ye lar..bulan lepas sepatotnya aku ckp soal hari guru neh..tapi biasaler..bulan lepas aku memang balas menulis blog..hihi..so, postponed this month baru ada hati nk menulis..hmm.. apa ya...

kat skolah baru ni sambutan hari guru xsemeriah mcm d ken hwa..kat sekolah lama biasanya pengawas yg arrage [teringat plak tragedi last year ngan kakak],.. guru goyang kaki jer tunggu budak invite utk aktiviti hari guru..tp kt sini..adeihhh,.guru punya celebration guru fak yg kena arrange semua..hampeh tol..aku lak kena bahagian sukaneka..terpaksala uruskan tu..tapi peduli aper aku..aku suh budak yg in charge..aku sedia bahan jer..hehehehehe..bijak2....so semuanya berjalan lancar..hadiah???..mesti ler ada..hehehehe... ingat cikgu baru xdapat hadiah ker??walupun 5 bulan ada dapat juga, lucu ler plak garang2 pun daapt hadiah..




paling terharu tu esoknya bila 5 org students aku neh datang jemput g makmal..ada benda nk bincang kunun..sekali ada sebiji kek siap air kat sini..aduiiila... budak2 ni..susah2 jer..ehehehe..tapi aku terima ler...potong2 kek dan makan2 situ.... hepi??.mcm biasa..hepi tapi rindu juga pada kawan2 yg lain...SELAMAT HARI GURU GENG....

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!