Saturday, June 20, 2009

Selamat to all..

best tak tajuk kat atas,,selamat to all sebab ramai kawan2 yg dah bergelar tunangan dan isteri atau suami org masa cuti sekolah baru2 ni..sadly, aku xdapat pi...satu masalah jarak dan satu lagi sebab kekangan masa...hmmm...apapun, tahniah kat diaorang semua...hehe..siapa.??.

ok..1st ckp pasal adikku yg tiut ni...safurah [me amor]..hihi..dia dah bertunang neh 6hb ke 7hb ari tu..dengan saper??..dengan buah atinyer la yg selalu disebut2 pak itam..semoga berkekalan ke jinjang pelamin dan time nk buat nasi minyak jangan lupa jemput yer pura..

yg kedua my sis rosnani atau nama glamernyer rosnah..hehe..Rosnah pun ex-housemate aku masa kat sabah ari tu..tahniah rosnah..semoga berkekalan ke akhir hayat..jangan tidor banyak sangat.haa..bila nk antar gambar kawen neh????
taraaaaaaaaa..dah dapat gambarnya,,,hehehehhe

jeng2..ni plak ahsraq dan isteri..gambar ni curi kat fb jer..tak jumpa cari gambar pengantin..ni jer yg ada..hehe..ashraq punya kenduri hari ahad sehari selepas rosnah...budak nakal ni dah selamat dah jadi suami kat awek cun nyer OMEI..aku pernah jumpa omei ni masa balik dulu kt airport..cantik orgnyer...memang sepadan depa dua neh..mcm pinang dibelah2.. .hehehehe..tahniah brother,...semoga jadi suami yg baik yer..
Last but not least, my fren Sudiarti..mayb kawan2 kat sabah xkenal sue..sebab ni kawan masa aku blajar masa U dulu...budak cute ni exhousemate aku..baik dan manja..maseh keep on touch dan baru2 ni pun dah bergelar isteri orang..tahniah su...semoga menjadi wife yg baik...waaaaaaaa....banyaknya citer gembira sepanjang minggu lepas,....cerita gembira aku bila lagi???.hmmmm....no komen...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!