Saturday, August 22, 2009

baby......

belum terlewat nk baritahu yg aku dah dapat sorang lagi anak buah.. adik perempuan aku dah lahirkan adik lelaki utk alya Maisarah..hehehe..aku ingat lagi 14 Julai lepas dia rasa nk bersalin..jam 4 aku bawa p hospital SP..jam 12 tengah malam baru dia lahirkan Mohd Iman Hafiz.. yg kelakar tu adik aku dah banyak prepare barang untuk baby girl..apa taknya masa scan doktor ckp baby girl..sekali keluar lelaki daa...heheheh... tapi kesian gak kat iman..ari ke 2 aku bawa p spital dia kena kuning...


hmm..biasala, baby kalo darah tak ngam dengan darah ibu beginila jadinya..
hari ni Iman dah berusia sebulan lebih..dah makin sehat dan pandai tersenyum...kakaknya plak makin aktif dan bikin aku pening...adeiiihh...

oh ya, 2-3 ari pastu ada dapat MMS dari Sherley..dia pun dapat tetek lelaki yg cute jugak....



bestnya jadi mami kan??

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!